Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På skjult gruppe føler flere seg mer komfortabel med å legge ut litt mer informasjon om seg selv og at de kan være litt mer «åpne».Jeg er med Hva er greia med dette skjult gruppe ? Er det ikke synd å ekskludere dem som ikke føler dem har sykt mye å snakke om, men fortsatt har lyst å være med på praten og bidra med det dem kan innimellom?
SkjønnerPå skjult gruppe føler flere seg mer komfortabel med å legge ut litt mer informasjon om seg selv og at de kan være litt mer «åpne».
For å få tilgang til skjult gruppe stilles det visse krav om hvor aktiv man må være (man må ha et min. antall av innlegg på skjult forum pr. mnd., man må ha vært medlem en viss periode på BV, osv). Det er bl.a. ikke mulig for alle her inne å lese hva som blir lagt ut dær.
Jeg har hørt om familie/venner/kollegaer som har klart å avsløre graviditeten før man selv har fått dele nyheten nettopp fordi de driver og snoke rundt på åpen forum.
Derfor er det mange er mer komfortabel med å dele mer på lukket/skjult gruppe.
Legg meg til Helmu på Snapchat så legger jeg deg tilHei! Hvordan blir man med i Snap-gruppa?
Har prøvd å legge deg til på Snapchat for noen dager siden (Victoria)Gjerne skriv navnet deres her, så vet jeg hvem som skal legges i gruppen