Facebook og Snapchat gruppe

Hmm98

Flørter med forumet
Er det noen som har laget noe av dette?

Husker selv fra forje graviditet så hadde vi både Facebook og snap gruppe. Som ble lagt ut alt i fra spørsmål til oppdateringer ❤️

Hadde det vært noe?
 
Blir med etter ordinær OUL :p
 
Kunne også tenkt meg å bli med, men enig med @Vegasus om at vi kanskje venter til etter vi har fått skjult :happy:
Gleder meg skikkelig til vi får det :smiley-bounce012
 
Jeg er med Hva er greia med dette skjult gruppe ? Er det ikke synd å ekskludere dem som ikke føler dem har sykt mye å snakke om, men fortsatt har lyst å være med på praten og bidra med det dem kan innimellom?
På skjult gruppe føler flere seg mer komfortabel med å legge ut litt mer informasjon om seg selv og at de kan være litt mer «åpne».

For å få tilgang til skjult gruppe stilles det visse krav om hvor aktiv man må være (man må ha et min. antall av innlegg på skjult forum pr. mnd., man må ha vært medlem en viss periode på BV, osv). Det er bl.a. ikke mulig for alle her inne å lese hva som blir lagt ut dær.

Jeg har hørt om familie/venner/kollegaer som har klart å avsløre graviditeten før man selv har fått dele nyheten nettopp fordi de driver og snoke rundt på åpen forum.
Derfor er det mange er mer komfortabel med å dele mer på lukket/skjult gruppe.
 
Jeg er generelt motstander av facebook, liker ikke å "stå frem" med fullt navn. Snapchat kan gå bra.
 
På skjult gruppe føler flere seg mer komfortabel med å legge ut litt mer informasjon om seg selv og at de kan være litt mer «åpne».

For å få tilgang til skjult gruppe stilles det visse krav om hvor aktiv man må være (man må ha et min. antall av innlegg på skjult forum pr. mnd., man må ha vært medlem en viss periode på BV, osv). Det er bl.a. ikke mulig for alle her inne å lese hva som blir lagt ut dær.

Jeg har hørt om familie/venner/kollegaer som har klart å avsløre graviditeten før man selv har fått dele nyheten nettopp fordi de driver og snoke rundt på åpen forum.
Derfor er det mange er mer komfortabel med å dele mer på lukket/skjult gruppe.
Skjønner :joyful:
 
Jeg vil være med på både Facebook og Snapchat husker fra mitt forrige svangerskap så hadde vi en skjult gruppe på Facebook, veldig kjekt og kunne dele både gleder og bekymringer og ellers det vi ville legge ut i gruppen med andre som har termin i samme mnd. Er fortsatt medlem av gruppen nå 9 år etter.
 
Back
Topp