Jeg og
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lagt deg tilKan opprette en snap bruker
Legg meg til Helmu
Kan du legge meg til i Snapchat gruppen også?Har prøvd å legge deg til på Snapchat for noen dager siden (Victoria)
Har ikke blitt lagt til selv enda, hehe!Kan du legge meg til i Snapchat gruppen også?
Jeg har ikke blitt lagt til enda, eliiisee heter jeg på snap.Da tror jeg de fleste har blitt lagt til
Da skal du være lagt tilJeg har ikke blitt lagt til enda, eliiisee heter jeg på snap.
Hei! La deg til på snap nå nettopp!Legg meg til Helmu på Snapchat så legger jeg deg til
Charlotte er jeg, la deg til nå nettopp
Hei! Jeg er johhal80 på snap, la deg nettopp tilGjerne skriv navnet deres her, så vet jeg hvem som skal legges i gruppen
Enig ... dårlig at noen skal holdes utenfor. Ungdomskolen all over.Jeg er med Hva er greia med dette skjult gruppe ? Er det ikke synd å ekskludere dem som ikke føler dem har sykt mye å snakke om, men fortsatt har lyst å være med på praten og bidra med det dem kan innimellom?
Da har jeg lagt deg til, Tina heter jegKan opprette en snap bruker
Legg meg til Helmu
Blir gjerne med på facebook gruppe ogKan opprette en snap bruker
Legg meg til Helmu
Kom ingenting opp når jeg søkte på den url-en :-/Her er link til Facebook-gruppen: fb://group/730719818115552?ref=share - og så klart er absolutt alle med termin i februar ønsket velkommen hos oss! Det er ingen ungdomsskole-eksludering ved å ha skjult gruppe, det betyr bare at alle andre enn de som er medlemmer ikke kan lese hva som skrives - men alle kan søke seg inn som medlem uansett
Bare husk å skrive termindato!
Det var rart! Jeg skal prøve å lage en hyperlenke du kan klikke på:Kom ingenting opp når jeg søkte på den url-en :-/