Facebook og offentliggjøring av nyheten :)

Tror ikke jeg kommer til å legge det ut på face før etter ordinær ul:happy7

Her ytret samboeren ønske om å legga ut på facebook helst idag. Kompromisset vart i neste veka. Er då 11 veker på veg og då skal sønnen vår på 5 fortella da på ein liten film som me legger ut

Tror ikke jeg kommer til å legge ut noe på facebook, vil vente til den lille er ute :)

Jeg har ikke så veldig stort behov for å offentliggjøre det på fb. Det blir ihvertfall ikke noe store greier. De som betyr noe for meg får vite det personlig.

Jeg har lyst til å finne på noe gøy å gjøre på fb/insta. Men kjæresten er ikke stor fan av sånt.
Får høre hva han sier etter jeg har fortalt noen av forslagene her ;-) takk for tips! Blir spennende å høre reaksjoner fra venner og familie uansett hvordan man offentliggjør det!

Jeg har lyst til å finne på noe gøy å gjøre på fb/insta. Men kjæresten er ikke stor fan av sånt.
Får høre hva han sier etter jeg har fortalt noen av forslagene her ;-) takk for tips! Blir spennende å høre reaksjoner fra venner og familie uansett hvordan man offentliggjør det!
Tipper han vil synes Ice ice baby-ideen er kul :)

Jeg kommer ikke til å annonsere det på Facebook.

Vi kjem ikkje til å annonsere det - der er eg og sambuaren heilt enige.

Kommer nok ikke til å legge ut på Facebook, gjorde ikke det sist heller. Men betyr ikke at det er hemmelig, vet av erfaring at folk får vite uansett ;-)

Jeg tror ikke det blir lagt ut på facebook hos oss heller. Men har sett mange artige måter å fortelle det på! :) Skulle jeg lagt ut, måtte det nok bli med et bilde av en bolle i ovnen, eller bilde av noen barneklær. Eller av mannen i en "pappa"t-skjorte :)

Her blir det en collage med babybilder av meg og sambo + ultralydbildet, med en tekst om at vi er spent på hvordan kombinasjonen som kommer i september ser ut :)

Me annonserte da på facebook i går. 10 veker på veg. Pga att eg er tydelig dårlig på jobb, no sjukemeldt. Og me såg eit bankande hjerte:)

Back
Topp