Facebook og barnevakt

Det synes jeg er patetisk!

syns ikke det gjør noe jeg..... kan jo hende man har flere søsken/besteforeldre som er på facebook, og istedefor å sende melding til alle så hvorfor ikke facebook... selv ville jeg nok ha tatt meg en ringerunde ja hehe

Ser ikke helt problemet...problemet er vel heller om de tar hvem som helst som svarer ja!

liker ikke[>:]

Tragisk.. Med mindre man har kun sine ALLER ALLER beste og nærmeste venner der inne. 

herregud, syntes ikke de virker vel bevart.
da kan man heller sende til hver enkelt det gjelder, enn å se ut som man deler ut ungen til gud vær å mann [8|]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ser ikke helt problemet...problemet er vel heller om de tar hvem som helst som svarer ja!

Er med på den[:)]

Ser ikke problemet. Regner ikke med at de godtar den første som melder seg av den grunn.

sign

høres ut som noe jeg kunne gjort, men hadde ikke latt hvem som helst passe da, hehe!

Mulig jeg er gammeldags, men jeg syns det er teit.

Barnevaktspørring tar jeg over samtale på telefon. Ikke tekstmelding engang.

Skjønner ikke problemet. Si man har 5-10 potensielle barnevakter- da er det jo mye lettere å spørre på fb enn å sende mld til alle. Det betyr jo ikke at dersom hun du gikk i klasse med på barneskolen som du ikke har sett på 15 år melder seg at du hiver deg på og aksepterer!!!

I fjor en gang da vi trengte barnevakt- hadde ordnet til lillegutt men trengte til jenten min. Da skrev jeg: "Noen som har lyst å ha Emilie på overnatting fra fredag til lørdag?" og innen minutter svarte en mamma til en av venninnene i barnehagen at "vi har henne gjerne!" Vips- fikset- alle fornøyde!

Patetisk? Tragisk??? Jeg blir stadig sjokkert over hvor ufattelig dømmende og trangsynte mange er......DET er tragisk!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Jepp, slik tenker jeg også.

Jeg og!!

Det syns jeg er helt greit så lenge man ikke praktiserer "første mann til mølla"

Ser ikke problemet

Back
Topp