Facebook-avsløring?

Bkno2745982

Blir kjent med forumet
Lurer sånn på hva dere tenker om dette. Skal dere avsløre det der eller ikke? Når vil dere i såfall gjøre det?
Skal på en storbytur med en hel haug med venninner om en ukes tid, og er «redd» det blir tatt mye bilder hvor magen min syntes uansett. Nesten så jeg tenker det er greit å være i forkant av eventuelle rykter ved å legge noe ut før det. Det vil i såfall bli når jeg er 14 fullgåtte uker.

Få høre hva dere vil gjøre, og legg gjerne med hvordan dere vil avsløre det (hvis dere skal!) [emoji1][emoji1376]

Jeg tenker å annonsere det på Facebook når jeg har vært på OUL og forhåpentligvis vet hva det blir... [emoji16]

Jeg tenker som FrøkenØ å vente til etter OUL før det postes på Facebook. Når etter OUL vet jeg ikke, men før fødsel hvertfall [emoji23]

Vi skriver aldri noe på Facebook, eller legger ut bilder :p Så for oss hadde det blitt unaturlig å plutselig skulle legge ut nå også :p:)

Gjorde det allerede 12+0 :) La ut bilde av påskeeggene våre, hunden sitt og babyen sitt :Heartred

Sist gang la jeg ut OUL-bilde samme dag som jeg og samboer hadde 3 år sammen. Denne gang tror jeg ikke jeg orker å gjøre noe, men er litt usikker. Er ikke så veldig aktiv på Facebook, egentlig.

Jeg poster nesten aldri noe på Facebook så vi dropper nok det tror jeg. Men legger nok ut på Instagram en eller annen gang etter OUL :)

Vi var på privat ul idag, så en frisk og aktiv baby. Gynekologen var veldig usikker på kjønn.. men trodde det var jente.
Men nå som vi har sett at alt er bra skal vi legge det ut på facebook i løpet av helgen [emoji4] Vet ikke helt hvordan enda

Vi kommer ikke til å legge på fb? Det gjorde vi ikke sist heller... De vi har mye kontakt med får jo uansett vite det av oss... Rykter bryr jeg meg ikke om. Folk for synse og lure så mye de vil...

Usikker på om vi legger det på fb. I så fall ikke før etter OUL.

Gjør det noe om det går litt rykter da? Del det når du er klar for det og med de du vil. Dette er jo ditt svangerskap og du som bestemmer om det skal offesielt offentliggjøres eller ei. Lykke til og kos deg på tur.

Tror ikke jeg publiserer det på Facebook, nei. Er så sjelden der at det blir helt unaturlig. Legger muligens ut et OUL-bilde på Instagram og Snapchat. Vil i alle fall legge ut litt baby-ting etterhvert, så sånnsett publiseres det uansett. Men ikke Facebook.

Har publisert det på Facebook når jeg har runder 12 uker de to andre gangene, er 12 uker i morgen men føler meg ikke helt klar enda :) kommer nok til å dele det der når jeg er klar og finner en morsomt måte å gjøre det på :p

Back
Topp