Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Usikker.. Er heller ikke veldig aktiv på facebook, og kjenner at det ikke er noe behov for det. Mulig det blir på Instagram etter fødsel. Har lukket profil der og bare de nærmeste.
Vi skal vel PRØVE å vente til uke 16 med å legge det ut på fave og insta nærmeste familie har fått vite det nå (mor,far,søster,svigermor,svigerfar,mormor og morfar) resten av familien får vite mellom uke 12-14.
Jeg tror ikke vi kommer til å legge ut noen avsløring, men det kommer sikkert noen feriebilder på Instagram og facebook i løpet av sommeren med synlig mage, så får folk finne ut av det selv.
Sniker fra november.
Sist hadde vi prøvd i ett år med å bli gravid (folk visste ikke det), så det var så altoppslukende og hemmelig at når vi endelig ble gravid så føltes det veldig naturlig å dele på sosiale medier etter vi så krabaten på ultralyd 12+0. Var mer aktiv på Facebook da også. La også ut bilde av guttungen når han var født.
Etter det bestemte vi oss for ikke å dele bilder av han på Facebook, også slettet jeg mange følgerne på Instagram og gjorde profilen privat.
Denne gang tror jeg kanskje vi ikke annonserer på Facebook. Blir nok noe på Instagram og snap, enten etter passert 12 uker eller etter oul.
Har ingen behov for noen "public announcement" på Facebook eller andre sosiale medier. Har fortalt nyheten til venner, familie og kolleger. "Perifere bekjente" hører det vel gjennom jungeltelegrafen eller forstår det ettersom jeg plutselig begynner å følge masse klesbutikker og andre ting som handler om babyer Eller så hører de det ikke, og det spiller ingen rolle for jeg har ikke noe særlig kontakt med disse individene uansett.