Facbook :)

Jeg har delt et bilde av meg med magen på facebook :-) Da var jeg over 12 uker. jeg synes det var veldig kjekt å dele nyheten med venner vi har i andre byer og i utlandet som det ikke er så naturlig å ringe opp å fortelle. Koselig med lykkeønsker og positiv respons . :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er litt usikker.. Kommer ikke til å legge ut noe med det første, men kanskje et bilde når magen begynner å bli stor? :)

Jeg er et veldig fb menneske. Men etter at jeg ble gravid har jeg nesten forsvunnet fra fb. Følger bare med på andre og kommenterer. Men legger ikke ut noen ting. Veldig rart til å være meg. Ønsker ikke røpe meg. Blir nok ikke noe hei jeg er gravid. Men noe litt skjult slik at dem må gjette... og etter oul

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her ble ikke noe sagt direkte, de fikk er bilde som hint. Har kun noen venner, resten er familie og slekt. Har trålet vennelista mange ganger :)

Vi blir ikke å dele på Facebook. De som trenger å vite vet :)

Etterhvert.. Men først opprydding i vennelista.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

kommer absolutt ikke til å lage ett eget "jeg er gravid" innlegg på facebook.. forteller det selv til de vi ønsker på andre måter enn det. har ikke det eksponeringsbehovet. kommer heller ikke til å legge ut bilde av en nyfødt baby med en pupp i munnen 3 min etter fødsel ;) noen har jo ett stort behov for å bli sett og få delt ting, har noen gravide veninner som er veeeeldig gravide på fb, skriver daglig innlegg om at de vagger i 17 mai tog, skal sole kanonkula, og andre helt merkelige ting å dele med hele verden..... skjønner ikke hva man skal oppnå med det jeg..
Har en del jeg også ja. som kan legge ut 40 bilder hver dag av babyen sin.

Har vært veldig usikker på dette. Men har bestemt meg nå for å gjør det etter tidlig ul. For er så mange som spør mine nære venner. Pga jeg er så dårlig å ser sånn ut. Å jeg vil fortelle nyheten selv heller enn at vennene mine skal gjør det :P

Desember 2014

Bruker App

Har en del jeg også ja. som kan legge ut 40 bilder hver dag av babyen sin.

ja er litt drøyt,elelr skriver ALT om sykdom,diare,trass osv.. synes ikke det er greit å utlevere ett uskyldig barn sånn

ja er litt drøyt,elelr skriver ALT om sykdom,diare,trass osv.. synes ikke det er greit å utlevere ett uskyldig barn sånn
Uff ja ei som deler alt om hva jenta har om sykommer.. "oj der var senga full av diaré! Stakkars jenta mi". Tenker at noe kan være privat..

Men ja eg har delt nyheten på face ;-) har en del kjente der og syns det e kjekt at de vet.. bor ikke på en såå stor plass.. og når magen e i stadiet større men ikke overbevisende gravid kul så syns eg e de ok at "alle" vet det er gravid kul og ikke fett :-p (veldig dårlig kroppsyn på meg selv)

Jeg la ut et bilde av sønnen min som smilte et skikkelig glis med hendene i være og skrev "jippi jeg skal bli storebror" :) :) Angrer ikke :) :)

Jeg la ut et bilde av sønnen min som smilte et skikkelig glis med hendene i være og skrev "jippi jeg skal bli storebror" :) :) Angrer ikke :) :)

Gøy! :-)
Eg la ut mi med t-skjorte at ho skulle bli storesøster på :-D syns det var veldig kjekt å dele :-D

Jeg bruker facebook en del. Har både slekt og venner et stykke unna og da er facebook kjekt. Deler noe bilder av sønnen min, men er forsiktig med hvilke bilder jeg legger ut. I snitt legger jeg nok ut mindre enn 1 bilde i måneden av han. Litt mer til å begynne med, men færre nå. Har sperra siden min, og kun venner ser hva jeg legger ut. Sist la jeg ut ul bilde, men tror ikke jeg gjør det nå. Hadde vært koselig å fått til et bilde der sønnen min koste med magen, og skrevet noe som: ... koser med lillebror/lillesøster som kommer i desember. Men får se. Blir uansett ikke før etter oul. Deler lite om svangerskapet på face, både sist og nå. Ingen magebilder og sånn.

Var en av de som la ut alt mulig tidligere. Var så stolt da jeg var førstegangsgravid, og mente vel at alle andre syntes alt var like interessant :rolleyes: Heldigvis blir man eldre og smartere tenker jeg ;) Har ryddet i vennelista, og etter tidlig UL 16.juni (uke 12+3) kommer det til å bli lagt ut et bilde hvor Mimi-me har på seg en "jeg skal bli storebror"-genser. Enkelt og greit. Mer enn det blir ikke lagt ut før etter fødsel. Denne gangen skal jeg også sørge for å sperre veggen min de siste ukene før termin, sånn at det er jeg som slipper nyheten om at jeg har født, og ingen andre..

Ryddet kraftig i vennelista og la ut bilde i dag :) fikk veldig mange hyggelige meldinger!

Etter planen offentliggjør vi ikke noe på facebook før etter babyen er født. Med bakgrunnen jeg har så velger jeg å ikke offentliggjøre det.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Ikke denne gangen :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp