Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne ikke vært mer enigkommer absolutt ikke til å lage ett eget "jeg er gravid" innlegg på facebook.. forteller det selv til de vi ønsker på andre måter enn det. har ikke det eksponeringsbehovet. kommer heller ikke til å legge ut bilde av en nyfødt baby med en pupp i munnen 3 min etter fødsel noen har jo ett stort behov for å bli sett og få delt ting, har noen gravide veninner som er veeeeldig gravide på fb, skriver daglig innlegg om at de vagger i 17 mai tog, skal sole kanonkula, og andre helt merkelige ting å dele med hele verden..... skjønner ikke hva man skal oppnå med det jeg..
Er noe sånt jeg tenker og gjøre Ikke bare slenge ut helt i blå at man er gravidVis vedlegget 62232
Vel.. La ut dette bildet 1 april har ikkje kommentert det videre, men tenkte at når eg har vært på oul ska eg kommentere med bildet derfra og si at d ikkje var aprilspøk likavel
Sent from my iPad using BV Forum
Er noe sånt jeg tenker og gjøre Ikke bare slenge ut helt i blå at man er gravid
Sent from my iPhone using BV Forum
Må si meg enig der Kommer ikke til og legge ut alt Og ikke om hver minste ting Har en kompis på face som skrev til noen noen uten og nevne navn, at han ville gjerne høre hvordan det går med foreldrene og ikke bare ungeneDeler generelt lite på face..og har kanskje lagt ut ca 4 bilder av jenta mi på 1,5 siden nov- 12. Liker å dele litt men ikke mye ;-) men har kjøpt tskjorte nå med "eg skal bli storesøster" på. Har lyst å dele et bilde av henne med den om et par uker, men fordi eg har mange venner som eg har en del kontakt med over face..og ikke såå mange ukjente.
Eg tenker litt mer på måten barna blir presentert på bildene. Deler f.eks ikke badebilder o.l. og ikke daglige oppdateringer eller bilder at de eter sin første matbit eller at de sover.. folk trenger ikke vite alt..
Blir ikke å dele ultralyd bilder. En plass går grensa ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe bra sagt men ja veldig fokus på barna og lite på oss selv. Har et par venninner som kanskje deler litt mye av seg selv..men myyyyyyye av barna.. da snakker vi 4-6 bilder om DAGEN! Om hvor glad de er i de..hvor perfekte de er og hvor lykkelige de er.. men mange deler jo barna fordi det er det største i livet og de er de stolte av uten å tenke på de små :-/Må si meg enig der Kommer ikke til og legge ut alt Og ikke om hver minste ting Har en kompis på face som skrev til noen noen uten og nevne navn, at han ville gjerne høre hvordan det går med foreldrene og ikke bare ungene
Oi.. Så mye har ikke jeg delt av sønnen min, men har delt noe fks 17 Mai Jeg er jo også veldig stolt av sønnen min og syntes nesten alt han gjør er morsomt men er ikke sikkert alle andre syntes detHehe bra sagt men ja veldig fokus på barna og lite på oss selv. Har et par venninner som kanskje deler litt mye av seg selv..men myyyyyyye av barna.. da snakker vi 4-6 bilder om DAGEN! Om hvor glad de er i de..hvor perfekte de er og hvor lykkelige de er.. men mange deler jo barna fordi det er det største i livet og de er de stolte av uten å tenke på de små :-/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Eg syns det e heilt greit å dele bilder eg syns det er kjekt å se barna til venninner og venner langt borte.. er bare mengden man bør passe på tror ikke bilder av godt påkledde barn er i like stor fare for å bli misbrukt enn mer lettkledde barn ute eller på stellebordet. Men e så klart klar over fe syke menneskene der ute men ja fet er jo bilder av barna i avisene og ja de kan ikke skjermes totaltOi.. Så mye har ikke jeg delt av sønnen min, men har delt noe fks 17 Mai Jeg er jo også veldig stolt av sønnen min og syntes nesten alt han gjør er morsomt men er ikke sikkert alle andre syntes det
Håper situasjonen med barnefar ordner segHer har jungeltelegrafen tadd seg av delinga.. Ekstremt dårlig gjort av den personen som æ TRUDDE æ kunne stole på, som har fortalt nyheten videre.. Enda æ bare e 10 uka på vei! Blir nok å dele det på Facebook på en eller annen måte, vet ikke kordan måte enda. Men har en litt tricky situasjon med meg og barnefar, så føler for å ikke være så veldig åpen på Facebook men æ har stor familie, og mange venna og æ GIDD ikke si det til alle personli
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app