Faans Ullevål Sykehus!!!!!!!!!

FirstTime

Elsker forumet
jajajajajaj....nå er jeg så sint så jeg klikker! Ringte ullevål og ba en annen medesin som funker bedre for noen andre her en den jeg fikk for kløe og blemmer. Tydligvis er jordmoren så lei oss så hun sa att enten fikk jeg ta imot tilbudet om innleggelse ellers så måtte jeg dra og få resept på legevakta i oslo(som tar mange timer). For ja, hun synes det var verdt prøve den andre medesinen. (den medesin jeg spør etter nå står det dessuten på pakningsvedlegget kan taes av gravide men ikke den jeg har fått....så klarer ikke ta den da jeg fikk helt noia inatt da jeg ble rusa av den..lå tenkte ungen ikke klare snu seg v evnt navlestreng rundt halsen og de versting tankene!! )
Men jordmoren sa ingen leger hadde tid til skrive resept nå. Vi sa vi kunne komme imorgen, men hadde ikke tid da heller!! MEN HALLOOOO! EN INNLEGGELSE MED LEGESJEKK OG HELE PAKKA HAR DE TID TIL

FAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN

NOEN SOM ER LITT KRAPPE I KJEFEN OG KAN RINGE FOR MEG?? Bare så synd sambo ikke klarer være streng..han bare jatter med med jordmoren! Jeg begynner bare grine så klarer ikke snakke med dem mer...

Hjelp

Sorry så mye mas det blir nå men jeg har nådd bunnen.

Sei du vil snakke me nåken andre enn dinna j**** jordmora! D må ho berre respektere..
Ka tabletta du heller vil ha da?

puh..en lang kveld men nå har jeg roa meg litt. snakket med mille her og hun fikk nemlig hjelp i en annen type tabletter (som det dessuten står på vedlegget ikke er farlig for foster)..... ringte og traff ei herlig dame på oslo legevakt. fikk resept uten gå inn til lege!!!

Så nå har jeg noe kløstillende som jeg kan ta uten føle att jeg skader barnet... vet jo legen sa jeg kunne ta det andre og men ja...følte ikke jeg kan ta de etter nattens ubehag..

Men må si jeg gruer meg til ringe Ullevål den dagen jeg får rier...stoler ikke på de forpulte jordmødrene dere i det hele tatt lenger!

Nå skal vi endelig få slappet av her , får håpe tablettene roer blemmer litt..

Stor klem

se til å bytt sykehus da FirstTime....det kan du jo gjøre når som helst...og siden du ikke liker de der nede,,,så kan det være tryggere for deg en annen plss eller....???
klem...håper den nye medisinen fungerer bedre da![:)]

Back
Topp