FirstTime
Elsker forumet
jajajajajaj....nå er jeg så sint så jeg klikker! Ringte ullevål og ba en annen medesin som funker bedre for noen andre her en den jeg fikk for kløe og blemmer. Tydligvis er jordmoren så lei oss så hun sa att enten fikk jeg ta imot tilbudet om innleggelse ellers så måtte jeg dra og få resept på legevakta i oslo(som tar mange timer). For ja, hun synes det var verdt prøve den andre medesinen. (den medesin jeg spør etter nå står det dessuten på pakningsvedlegget kan taes av gravide men ikke den jeg har fått....så klarer ikke ta den da jeg fikk helt noia inatt da jeg ble rusa av den..lå tenkte ungen ikke klare snu seg v evnt navlestreng rundt halsen og de versting tankene!! )
Men jordmoren sa ingen leger hadde tid til skrive resept nå. Vi sa vi kunne komme imorgen, men hadde ikke tid da heller!! MEN HALLOOOO! EN INNLEGGELSE MED LEGESJEKK OG HELE PAKKA HAR DE TID TIL
FAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN
NOEN SOM ER LITT KRAPPE I KJEFEN OG KAN RINGE FOR MEG?? Bare så synd sambo ikke klarer være streng..han bare jatter med med jordmoren! Jeg begynner bare grine så klarer ikke snakke med dem mer...
Hjelp
Sorry så mye mas det blir nå men jeg har nådd bunnen.
Men jordmoren sa ingen leger hadde tid til skrive resept nå. Vi sa vi kunne komme imorgen, men hadde ikke tid da heller!! MEN HALLOOOO! EN INNLEGGELSE MED LEGESJEKK OG HELE PAKKA HAR DE TID TIL
FAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN
NOEN SOM ER LITT KRAPPE I KJEFEN OG KAN RINGE FOR MEG?? Bare så synd sambo ikke klarer være streng..han bare jatter med med jordmoren! Jeg begynner bare grine så klarer ikke snakke med dem mer...
Hjelp
Sorry så mye mas det blir nå men jeg har nådd bunnen.