F******* ;)

10&12

Forelsket i forumet
flere som vil bli medlem i gruppa vår på f*******, så send meg en pm :)

i et forsøk på at innlegget ikke skal bli slettet, var ei som sa at det ikke var lov å reklamere for andre nettsteder....

Åja, det var du som gjorde det sjøl ja :) Trodde kanskje bv hadde gjort det, hehe :)
Har aldri opplevd før at en tråd ble slettet fordi det sto ******* hvertfall :)

Edit: sensurert :P

FrustrertFrøken skrev:
Åja, det var du som gjorde det sjøl ja :) Trodde kanskje bv hadde gjort det, hehe :)
Har aldri opplevd før at en tråd ble slettet fordi det sto facebook hvertfall :)

forrige tråd ble vel slettet pga. det..... det er ikke lov å "reklamere" for konkurerende forum på bv, og tråder om hemmelige facebookgrupper regner jeg med går under denne kategorien

EmilyTheStrange skrev:

FrustrertFrøken skrev:
Har aldri opplevd før at en tråd ble slettet fordi det sto ****** hvertfall :)

forrige tråd ble vel slettet pga. det..... det er ikke lov å "reklamere" for konkurerende forum på bv, og tråder om hemmelige facebookgrupper regner jeg med går under denne kategorien

Ååja :O Men sånn var det ikke før, for akkurat face gikk greit på mitt gamle terminforum! Synes det blir litt vell strengt hvis man ikke kan skrive det ordet en gang.. Skal sensurere ordene da, så ikke det blir slettet :)

Seriøst,er ikke det lov? Hjelpes...!

Men vist man skriver fjes......bok da, er det og fy? Rare greier. Babyverden reklamerer jo på ...... face.............book..... Det er vell ikke lov det heller? ;)

Chello skrev:
Men vist man skriver fjes......bok da, er det og fy? Rare greier. Babyverden reklamerer jo på ...... face.............book..... Det er vell ikke lov det heller? ;)

det er ikke facebook eller ordet i seg selv, men mange terminforum her har dødd ut pga. de har opprettet hemmelige facebookgrupper, facebookgruppene er nå slik at en lettere kan Chatte en tidligere da nye inlegg dytter posten oppover, Derfor blir facebooke sett på som ett konkurerende forum og reklame eller invitasjon til det er ikke lov.  viss jeg hadde en tråd om at jeg ønsket facebookvenner så hadde ikke den blitt slettet

å "reklamere" for andre forum er ikke lov på noen diskusjonsforum jeg har vært innom tidligere heller, så er ikke ett utpreget bv-fenomen

dytter opp!

Tmora skrev:
dytter opp!

Synes det er fint med en gruppe, men litt kjedelig når det skjer masse der og er stille her...

Jeg er ikke kjempeaktiv på f (periodebruker), og så når jeg var innom sist, at jeg hadde gått glipp av endel skravling og oppdateringer.

Oppfordrer alle til å bruke BV også!

kaffikåno skrev:
Synes det er fint med en gruppe, men litt kjedelig når det skjer masse der og er stille her...

Jeg er ikke kjempeaktiv på f (periodebruker), og så når jeg var innom sist, at jeg hadde gått glipp av endel skravling og oppdateringer.

enig!! gamle terminforumet mitt er dødt og det synes jeg er kjempesynd :(

kaffikåno skrev:

Helt enig! ;-)

Back
Topp