Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, det var du som gjorde det sjøl ja :) Trodde kanskje bv hadde gjort det, hehe :)FrustrertFrøken skrev:
Har aldri opplevd før at en tråd ble slettet fordi det sto facebook hvertfall :)
EmilyTheStrange skrev:
Åja, det var du som gjorde det sjøl ja :) Trodde kanskje bv hadde gjort det, hehe :)FrustrertFrøken skrev:
Har aldri opplevd før at en tråd ble slettet fordi det sto ****** hvertfall :)
forrige tråd ble vel slettet pga. det..... det er ikke lov å "reklamere" for konkurerende forum på bv, og tråder om hemmelige facebookgrupper regner jeg med går under denne kategorien
Men vist man skriver fjes......bok da, er det og fy? Rare greier. Babyverden reklamerer jo på ...... face.............book..... Det er vell ikke lov det heller? ;)Chello skrev:
Synes det er fint med en gruppe, men litt kjedelig når det skjer masse der og er stille her...kaffikåno skrev:
Jeg er ikke kjempeaktiv på f (periodebruker), og så når jeg var innom sist, at jeg hadde gått glipp av endel skravling og oppdateringer.
Oppfordrer alle til å bruke BV også!
Synes det er fint med en gruppe, men litt kjedelig når det skjer masse der og er stille her...kaffikåno skrev:
Jeg er ikke kjempeaktiv på f (periodebruker), og så når jeg var innom sist, at jeg hadde gått glipp av endel skravling og oppdateringer.
Oppfordrer alle til å bruke BV også!