Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i uke 16+1 nå og har enda ikke kjent noe. Har ikke kjent spesielt etter det hellerEr det noen av dere som er gravid med 1.barn som har kjent bevegelse fra baby ennå?
I hvilken uke er dere nå hvis dere ikke kjenner?
Og i hvilken uke begynte dere å kjenne noe hvis dere kjenner? Hva føltes det som?
Leser at man ofte merker det tidligere med senere graviditeter, og tenkte derfor det kan være greit å høre når man kan forvente å kjenne noe på 1.graviditet.
Det kan veldig godt være baby du kjenner <3Var på OUL i dag og fikk vite at morkaken ligger foran, så da tar det litt lenger tid. Er 19+3 i dag og merker ikke noe stort. Kanskje litt bobler innimellom, men usikker på om det er babyen eller ikke
Det kan veldig godt være baby du kjenner <3
Det er så fantastisk å kjenne<3 skvatt de første gangene <3 så i går for første gang at frøkna i magen sparka gjennom magen <3Litt rart, men nå når jeg la meg merka jeg faktisk for første gang at ungen sparka flere ganger og at den rørte seg en gang
Det er så fantastisk å kjenne<3 skvatt de første gangene <3 så i går for første gang at frøkna i magen sparka gjennom magen <3
Trodde ærlig at æ ikke kom til å se det pga kraftig overvekt. Men utrolig hva det lille vesenet i magen klarer <3Åhh, så gøy <3 det blir liksom enda mer virkelig når man faktisk kan kjenne og se at det er liv i magen
Helt vanlig har æ fått beskjed om husk at det enda er masse plass der inne har hatt flere dager nå. Med masse spark(20+2) og sett frøkna sparke gjennom magen og nå er det ingen ting på 2 dager. Så kan brått ta noen dsger men brått kommer det bevegelse hver dag <320+1, vet ikke om det var det, men følte jeg kjent en del bevegelse og velting litt før og i starten av uke 19. Men nå er det rundt en uke siden jeg har merket meg noe fra magen. Er det vanlig at det er mye som skjer for så å plutselig bli helt rolig? Har ikke kjent spark enda