Førstemann i marsklubben??!!

Heather

Gift med forumet
Skynd dere og test, jeg vil har selskap av mange, mange "gamle" prøvere!

Jeg testet positivt i dag- har termin ca 1. mars (litt usikkert pga av noe varierende sykluslengde). Dette er første gang jeg er gravid, og det klaffet i 3 prøveperiode, helt herlig!!

Gratulerer så mye med spiren[:D] Sniker litt her jeg siden jeg håper å havne her hihihi

Da melder jeg meg som andremann :)
Testet positivt i dag, 11 DPO   i andre prøveperioder. Termin ca 4. mars!
Har en liten luring på 3,5 år fra før.

Hei fabel! Det er er med stor glede jeg ønsker deg velkommen i marsklubben! Positiv test 11 DPO- det var ikke verst??!!

Håper jeg kan melde meg inn etterhvert, prøver igjen etter SA i mai... Gratulerer til dere "tidlig-ute'rne", håper alt går bra!

Der var du på plass, du også ! Så koselig!! Er du førstegangsgravid?

Jeg har heller aldri vært gravid før. Syns dette er veldig spennende, men føles fremdeles litt uvirkelig!

jeg og føler det er helt uvirkelig.... første jeg tenkte på i dag morges var 'jeg skal ha baby'

men åssen føler du deg? Vært noe dårlig? Vært hos legen?

Jeg føler meg veldig fin i formen, har fremdeles ingen symptomer bortsett fra at jeg muligens er litt trøttere enn vanlig (men da legger jeg godviljen til i jakten på symptomer, hi, hi). Hvordan står det til med deg? Vi er jo kommet like langt- moro!

Har ikke vært hos legen for å få bekreftet graviditeten ennå, nei. Jeg føler ikke noe hastverk der, det er er så travelt hos legen min og jeg gidder ikke ta fri fra jobb. Tenkte å bestille tid om 2 ukers tid, da har jeg sommerferie og godt tid til å sitte og vente på legekontoret [:)]. Er glad for at jeg snart har 3 ukers sommerferie, jeg innbiller meg at tiden går raskere og så slipper jeg nysgjerrige spørsmål fra kolleger dersom jeg skulle få svangerskapskvalme etc..

ringte legen i dag jeg,men han tar ferie i dag... men skal straks ned å tisse i beger,og få det bekreftet... drar snart på ferie jeg og,og synes det er greit og få det bekreftet...

jeg har vært litt kvalm, og hadde en periode med veldig sår og ømme brystvorter...

men kan ikke helt fatte at dette er sant!!!!

gikk jo på jobb i går,rett etter jeg fant det ut.... fy søren så vanskelig å holde munn!!! 
Har du fortalt noen om det?

Hvor gammel er du forresten?

Gratulerer, Karinamm- og velkommen til marsklubben! Det er rolig her foreløpig siden vi ikke erså mange ennå, men det vi skal nok få det moro her etterhvert [:)]

Melder meg inn jeg også :-) har termin 6 mars utifra kalender her inne.

Melder meg inn her jeg også! Termin ca. 3 mars. Dette er første gangen, så er utrolig spent!! [:D]

Oi, to nye i marsklubben siden jeg sjekket sist- gratulerer milena og skytte70! Vi får lære litt av de andre terminklubbene og starte opp egne tråder med presentasjon, terminliste og tid for ultralyd. Foreløpig er denne nyheten så ny for meg at jeg ikke har summet meg helt ennå! Men for en herlig følelse!

Nå melder jeg meg inn jeg også!!! ÅÅÅÅ så glad jeg er!!! Foreløpig termin 5 mars! Enig i at vi får dra igang en liten presentasjonstråd ja! Håper vi får det skikkelig trivelig her inne!!!

Back
Topp