Førstemann i marsklubben??!!

ORIGINAL: Kiwi78

Nå melder jeg meg inn jeg også!!! ÅÅÅÅ så glad jeg er!!! Foreløpig termin 5 mars! Enig i at vi får dra igang en liten presentasjonstråd ja! Håper vi får det skikkelig trivelig her inne!!!

gratulerer kiwi78!!! lurte så fælt på hvordan testen gikk..... åååå,sååå gøy... nå blir vi mange her!!!!!

velkommen,velkommen!!!

Å jeg er sååååå glad!!!! Har jo hatt to muligens positive tester tidligere, men har liksom ikke turt å tro det er sant!!!!

Hvor i trondheim bor du SØtnosa? Flytter til trøndelag om ei uke jeg. Til Stjørdal da. men ahr bodd i trondheim i mange år mans jeg studerte da. Kanksje vi kan bli trillevenner vet du!!!

Velkommen Miami79- samme termin som meg! 

ORIGINAL: Kiwi78

Å jeg er sååååå glad!!!! Har jo hatt to muligens positive tester tidligere, men har liksom ikke turt å tro det er sant!!!!

Hvor i trondheim bor du SØtnosa? Flytter til trøndelag om ei uke jeg. Til Stjørdal da. men ahr bodd i trondheim i mange år mans jeg studerte da. Kanksje vi kan bli trillevenner vet du!!!

åååå,så gøy!!!

Jeg bor i byen.... vel 5 min å gå til torget...
Jippi,så morro at du flytter hit... Klart vi skal være trille-kompiser....

Gratulerer nok en gang!!!
Klem  Søtnosa[;)]

Jeg å er med 8mars, (blir sikkert forskyvd litt syklusene har skiftet mellom 31 og 33 dg)[:D]

Slenger meg på jeg også. Testet positivt i dag! Og dette var første prøveperiode..krysser fingrene det går bra [:)] Har foreløbig termin 10. mars!

grattis- så moro med full klaff for første forsøk! Velkommen hit!

velkommen skal du være,Neener!! [:D][:D] og gratulerer så masse med spiren![:D]

Tusen takk! [:D] Dette blir spennende. Er første gang jeg er gravid..[:)]

Hei , melder meg inn i klubben. Har ingen barn tidligere.Håper dere alle er i fin form[:D]

Positiv test i allerede i dag! Skulle egentlig vente til helga med å teste, men det var visst ikke nødvendig! [:)]

GRATULERER....VELKOMMEN HIT, KOSELIG VI BLIR FLERE OG FLERE

Da melder jeg meg inn med resten!!!
termin ca. 11. mars da... Det føles helt uvirkelig, og det er andre gangen vi prøvde også...så dette er min første gang...
Har ikke vært hos legen enda...som fler sier, de har ferie, og det har forsåvidt jeg også...skal dit til uka...
Gratulerer så mye til alle dere andre...

Therese

ORIGINAL: BTherese

Da melder jeg meg inn med resten!!!
termin ca. 11. mars da... Det føles helt uvirkelig, og det er andre gangen vi prøvde også...så dette er min første gang...
Har ikke vært hos legen enda...som fler sier, de har ferie, og det har forsåvidt jeg også...skal dit til uka...
Gratulerer så mye til alle dere andre...

Therese

Hei Therese! Gratulerer så mye og velkommen til oss! Spennende tid, dette her [:D]

Back
Topp