Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig merkelig. Nesten så jeg ikke tror på det. Men veldig gledeligFørste på meg. En merkelig følelse dette her![]()
Ja. Føler jeg er i ei " boble"Ja, veldig merkelig. Nesten så jeg ikke tror på det. Men veldig gledelig
Har mest lyst å rope det ut, men må nok vente en god stund til. Formen er god. Har litt ømme bryst, en svak kvalme som kommer og går gjennom hele døgnet og en del svimmelhet. Ellers merker jeg ikke så mye ennå, litt murring og stikking i nedre del av magen. Føler jeg merker veldig lite i forhold til hva mange andre her inne skriver og det gjør meg litt nervøs. Hvordan er din form?Ja. Føler jeg er i ei " boble"lyst til å fortelle det til alle men tørr ikke enda. Åssen er formen?
![]()
Gratulerer! Hvordan har du det?Gravid for aller første gang![]()
TakkGratulerer! Hvordan har du det?![]()
I natt tror jeg at jeg har sove en time. Hver gang jeg lukket øynene så føltes det som jeg var på en båt med mye sjø. Ellers er det også en slags kvalme som kommer og går,litt svimmel og mye "liv" i magen.Har mest lyst å rope det ut, men må nok vente en god stund til. Formen er god. Har litt ømme bryst, en svak kvalme som kommer og går gjennom hele døgnet og en del svimmelhet. Ellers merker jeg ikke så mye ennå, litt murring og stikking i nedre del av magen. Føler jeg merker veldig lite i forhold til hva mange andre her inne skriver og det gjør meg litt nervøs. Hvordan er din form?