Førstegangsgravid

Tredje gangen jeg er gravid, men håper dette blir første gangen jeg går svangerskapet fult ut :)

2 gang gravid, forhåpentligvis første fullførte svangerskap:)

Ja. Føler jeg er i ei " boble" :) lyst til å fortelle det til alle men tørr ikke enda. Åssen er formen?:)
Har mest lyst å rope det ut, men må nok vente en god stund til. Formen er god. Har litt ømme bryst, en svak kvalme som kommer og går gjennom hele døgnet og en del svimmelhet. Ellers merker jeg ikke så mye ennå, litt murring og stikking i nedre del av magen. Føler jeg merker veldig lite i forhold til hva mange andre her inne skriver og det gjør meg litt nervøs. Hvordan er din form?

Gratulerer! Hvordan har du det? :-)
Takk :) Vi er i lykkerus, har prøvd siden mars 2014. Formen er ok, veldig ømme pupper, veldig trøtt og veldig oppblåst. Men det kan jeg leve med :) Men håper denne lille energityvene vil dele litt energi med seg etterhvert :p

Førstegangs her også ! Glede på jord ❤️

Så kjekt at her er mange flere i samme situasjon. Gleder meg til å bli kjent med dere :-)

Har mest lyst å rope det ut, men må nok vente en god stund til. Formen er god. Har litt ømme bryst, en svak kvalme som kommer og går gjennom hele døgnet og en del svimmelhet. Ellers merker jeg ikke så mye ennå, litt murring og stikking i nedre del av magen. Føler jeg merker veldig lite i forhold til hva mange andre her inne skriver og det gjør meg litt nervøs. Hvordan er din form?
I natt tror jeg at jeg har sove en time. Hver gang jeg lukket øynene så føltes det som jeg var på en båt med mye sjø. Ellers er det også en slags kvalme som kommer og går,litt svimmel og mye "liv" i magen.

Gravid for første gang jeg også Utrolig merkelig følelse, det er som det blir skrevet over. Føler at jeg er i en eller annen boble. Merker ikke så mye til symtomper så kanskje det derfor føles litt uvirkelig også. Blir nok mer virkelig etter en time hos legen og UL Blir helt satt ut innimellom når jeg tenker over at vi skal bli foreldre om noen måneder!

Back
Topp