Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok ikke noe fasit på dette ...Lurer på det samme - men også om dere som fikk før termin hadde mødre som gjorde det samme? Min mor gikk nemmelig over og måtte bli satt igang med både meg og broren min..
Neinei.. skjønner jo det er jo også litt bekymret for stort barn og hodeomkrets pga arv, men jordmor sier han ikke er noe stor når hun kjenner på ham, og symfysemålene ligger midt i normalområdet...Det er nok ikke noe fasit på dette ...
Dem sier jo at de aller fleste førstegangsfødende går over tiden
Men det er ingen garanti for noen ting og man vet aldri!! Baby bestemmer!
Det vil tiden viseJeg er ikke ute etter en fasit på når ungen kommer, jeg bare lurte på om det lå noe i det de sier?
Da tror jeg du skal høre på jordmoren din hadde hun merket noe unormalt ville hun nok henvist deg videre til sykehuset !Neinei.. skjønner jo det er jo også litt bekymret for stort barn og hodeomkrets pga arv, men jordmor sier han ikke er noe stor når hun kjenner på ham, og symfysemålene ligger midt i normalområdet...
Jeg fikk førstemann 8 dager før termin. Vannet gikk 9 dager før.
Lurer på det samme - men også om dere som fikk før termin hadde mødre som gjorde det samme? Min mor gikk nemmelig over og måtte bli satt igang med både meg og broren min..
Jeg vet det prøver så godt jeg kan! Har bare ikke lyst på å føde en gutt med 40 i hodeomkr ;-)Da tror jeg du skal høre på jordmoren din hadde hun merket noe unormalt ville hun nok henvist deg videre til sykehuset !
Skjønner.. brodern kom 13 dager over og jeg 15 dager over..Husker ikke helt hva mamma har sagt, men vi er fem søsken og vi kom flere og flere dager etter termin. Min lillesøster var altså den seneste og kom nesten tre uker etter termin.