Førstegangsfødende :)

Jeg er også førstegangsfødende. Må innrømme jeg er veldig spent. Veldig mange tanker om ting som må ordnes, fikses osv.. Både meg og typen har en veldig støttende familie. Så det hjelper veldig
Sliter litt med å få ut av han hva han egentlig tenker. Kanskje fordi det ikke har gått helt opp for han at han skal bli pappa. Er bare 6+4 i dag. Skulle ønske vi kunne prate litt mer dypt rundt tingene jeg tenker på? Som er veeeeldig mye:p
Noen som kjenner seg igjen?

Det kommer etterhvert. Men menn er jo som regel ikke som oss damer og har behov for å planlegge så lang tid i forveien. Bare vent, når det nærmer seg kommer han til å spørre og lure på alt! :) bare prøv å ikke få han lei før han i det heletatt begynner å bli interessert, for da blir det aldri noen bra samtaler :p
 
Jeg er! :) er mange tanker som surrer rundt i hodet hele dagen. Greit å ha et forum å være med i som man kan spørre andre i akkurat samme situasjon som en selv! Mannen er ikke like interessert i alt mulig forståelig nok :p
 
Haha, må bare le litt av mannen..! Han har begynt å strikke!!!! Skal lage babyteppe........ Hahahah, jeg tror jeg dør :D Førstegangspappa, sa du??

Oppdatering (sitater fra mannen):
"Hvorfor blir det så slapt??"
"Oi, jeg øker visst med ei maske hver runde"
"Jeg tror jeg strikker annenhver rett og vrang, uten å mene det" o_O
 
Jeg er ikke førstegangs men pappaen er det. Så blir spennende å se hvordan ham tar det. Vi har egentlig diskutert mest der økonomiske. Ellers tror jeg ikke han skjønner så mye ennå ;)
 
Er mye av det samme her ja ;) hehe
Tror nok ikke han skjønner det før han evnt ser/kjenner liv, så ikke så lett å prate om det her heller. Han er vel ikke den beste på å dele følelser heller:p
TAKK! For at du kjenner deg igjen. Kan bli litt hissi til tider..:p men må vel bare godta det:)
 
Haha, må bare le litt av mannen..! Han har begynt å strikke!!!! Skal lage babyteppe........ Hahahah, jeg tror jeg dør :D Førstegangspappa, sa du??

Oppdatering (sitater fra mannen):
"Hvorfor blir det så slapt??"
"Oi, jeg øker visst med ei maske hver runde"
"Jeg tror jeg strikker annenhver rett og vrang, uten å mene det" o_O

Så søt da :)
Mannen her prøvde seg for en stund tilbake da jeg strikka noen pannebånd. Han ga opp med opplegging av masker ;)
 
Første gang her og :p barnefaren har faktisk blitt litt urolig etter at spira satt :p men vet han kommer til å bli verdens beste pappa, han er allerede en fantastisk samboer <3 men han Freaker ut mer enn forventet, hihi :p
 
Første for meg men ikke sambo, har en gutt på 11 fra før som han har foreldrerett for :)
 
Har dere tenkt å ha kontrollene hos jordmor eller lege?
Eller evnt blanding...
 
Første her også på både meg og mannen. Han har ønsket seg barn lenge. Er niese og nevøenes store helt og prater allerede til (den ikke-eksisterende) magen. Så han kommer til å bli verdens beste pappa❤️

Kjenner meg veldig igjen i dere som sier det ikke helt synker inn før magen vokser og man kjenner tegn til liv. Gleder meg stort til det :)
 
Hva er det rareste mennene har spurt dere om hittil?? Min spurte igår om han måtte bruke kondom når vi hadde sex siden jeg var gravid..jeg fikk latterkrampe å spurte hvorfor han spør om slikt..han spurte da om han kunne komme inni meg nå... Så han var redd at han skulle sprute vekk egget eller noe;) han er sååå søt!! Og når vi la oss så kom han med en Logisk Forklaring på hvorfor jeg hadde brun utflod;) det var jo fordi at når jeg hadde mensen så blødde jeg jo ut alle eggene, så kanskje jeg blør ut alle de eggene som ikke ble befruktet;) han er jo litt lur;)
 
Hva er det rareste mennene har spurt dere om hittil?? Min spurte igår om han måtte bruke kondom når vi hadde sex siden jeg var gravid..jeg fikk latterkrampe å spurte hvorfor han spør om slikt..han spurte da om han kunne komme inni meg nå... Så han var redd at han skulle sprute vekk egget eller noe;) han er sååå søt!! Og når vi la oss så kom han med en Logisk Forklaring på hvorfor jeg hadde brun utflod;) det var jo fordi at når jeg hadde mensen så blødde jeg jo ut alle eggene, så kanskje jeg blør ut alle de eggene som ikke ble befruktet;) han er jo litt lur;)

Hahaha nå lo jeg! :) herlig!!
 
Back
Topp