Førstegangsfødende :)

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Er det mange av oss her?

Jeg har lenge ventet på at tidspunktet skal komme, og jeg endelig skal bli mamma.
Jeg gleder meg som en liten unge :)
Hverken mannen eller jeg har barn fra før. Han har vært litt mer skeptisk til barn, fordi han ikke er vant med de, mens jeg alltid har gledet meg til den dagen jeg endelig skal bli mamma :D
Er så hoppende glad om dagen, selv om formen ikke er på topp :)

Hvilke tanker har dere rundt det å bli mamma for første gang? Og hva tenker mannen deres? :)

Jeg er!:):) jeg er godt vandt til unger, men ikke mannen.. Han er kjempe flink med tantebarn :-) så tviler ikke på at han blir en flink pappa:)

Jeg bare gleder meg til å bli mamma! Hatt lyst på barn siden jeg var 15;-)

Samme her, men har liksom ikke passet. Har alltid vært klar på at jeg ikke skal ha barn med hvem som helst ;)

Min og blir nok en flink pappa, men litt "redd" for de minste. Han er så redd for å skade de, men han er alltid flink når vi er med min familie som har litt fler barn enn hans :)

Jeg er også førstegangsfødende :) Jeg gleder meg veldig til å bli mamma, selv om tanken av og til skremmer vettet av meg :P det slår meg liksom at vi har startet en irreversibel prosess, så nå er det ingen vei tilbake!!

Mannen er klar som bare det, og har vært det lenge :) Og jeg er overbevist om at jeg kommer til å få se en helt forvandlet, nyforelsket mann bare minutter etter fødselen ;)

Førstegangs her også. Har ikke greid å slippe jubelen løs før jeg er over de 12 ukene. Gleder oss masse!

Førstegangs her også. Har ikke greid å slippe jubelen løs før jeg er over de 12 ukene. Gleder oss masse!

Vet ikke helt om jeg klarer det før jeg kjenner liv...hehe
Blir spennende å se :)

Gleder meg til å få en gravidmage jeg :D håper den kommer tidlig nok til tross for bakovervendt livmor :p

Vet ikke helt om jeg klarer det før jeg kjenner liv...hehe
Blir spennende å se :)

Gleder meg til å få en gravidmage jeg :D håper den kommer tidlig nok til tross for bakovervendt livmor :p
Ja, er nok først nrå magen vokser og man skjenner liv at alt blir mer virkelig. Nå er det veldig rart

Ja, er nok først nrå magen vokser og man skjenner liv at alt blir mer virkelig. Nå er det veldig rart

Helt enig! Det går liksom ikke helt opp for meg! Klarer heller ikke helt å Slappe av før jeg er over de 12 ukene...Halveis nå da:) så satser på det går greit:) så er jeg for trøtt og sliten til å hoppe og juble:-P

Ja, foreløpig føler jeg det er ganske uvirkelig selv om alle symptomene er der ;)

Helt enig! Det går liksom ikke helt opp for meg! Klarer heller ikke helt å Slappe av før jeg er over de 12 ukene...Halveis nå da:) så satser på det går greit:) så er jeg for trøtt og sliten til å hoppe og juble:p
Nesten Halvveis i dag selv :) Jippi! Det kan vi juble for :)

Ja, foreløpig føler jeg det er ganske uvirkelig selv om alle symptomene er der ;)
Synptomene kommer og går veldig. Det er rart. I går hadde jeg masse energi igjen etter en daff periode. Så kommer plutselog kvalmen og murringene igjen i dag, merkelige greier!

Førstegangs jeg å!:) vært ett ønske i mange år som vi ikke har fått til. Så både jeg og mannen er helt i 100 over dette lille mirakelt <3

Førtegangs her også! :)
Alle vennene mine har barn, også er jeg snart ferdigutdannet førskolelærer med fokus på toddlerne (0-2 år) så jeg er greit vant med barna :D
Min kjære har heller ingen barn fra før, men han har maaaange onkelbarn. De er nemlig 12 søsken til sammen ;) (mine, dine og våre typ) hehe. Jeg er enebarn. Ingen stesøsken eller halvsøsken engang. Bestevenninna mi er også enebarn uten ste og halvsøsken, så vi ser på hverandre som søstre. Stor forskjell, men vi både jeg og mannen gleder oss :)

Derfor vil jeg ha en stoooor familie!!! Tenker 3 tette barn, og 1 attpåklatt ;)

Er min første også, syns det er veldig koselig men og veldig skummelt! Kjenner jeg gleder meg mer og mer for hver uke som går og jeg nærmer meg 12 uker!:) kjæresten gleder seg veldig og trur han blir en strålende flink pappa! :)

Førategangs her og :) samboeren min fikk småbrødre da han var 19 og 24, så han er veldig vant med små barn. Verre med meg, jeg har aldri vært interessert i barn før de siste årene, så har kun skiftet noen få bleier og holdt noen få babyer(siden jeg synes det var kjedelig da vi hadde babyer i familien). Men jeg tror jeg skal klare meg veldig bra, særlig når pappaen til barnet er superdad allerede før barnet har kommet :D

Jeg er også førstegangsfødene! Gleder meg masse til lille kommer, klarer ikke helt å forstå at det er sant! Bekymrer meg også mye, så tenker jeg blir å slappe av når jeg er over 12 uker! 7+6 i dag :)
Pappaen er også veldig klar, er veldig støttene og sørger for at jeg får i meg mat og har det bra!

Jeg er også førstegangsfødende. Må innrømme jeg er veldig spent. Veldig mange tanker om ting som må ordnes, fikses osv.. Både meg og typen har en veldig støttende familie. Så det hjelper veldig
Sliter litt med å få ut av han hva han egentlig tenker. Kanskje fordi det ikke har gått helt opp for han at han skal bli pappa. Er bare 6+4 i dag. Skulle ønske vi kunne prate litt mer dypt rundt tingene jeg tenker på? Som er veeeeldig mye:P
Noen som kjenner seg igjen?

Jeg er! Har alltid hatt lyst på barn:) når folk har spurt meg hva jeg vil bli har liksom svaret blitt enkelt! Trodde lenge jeg ikke kunne få barn pga tidligere spiseforstyrrelser, så gleden var stor når jeg ble gravid i april:) håper inderlig det går bra denne gang:)

Jeg er også førstegangsfødende. Må innrømme jeg er veldig spent. Veldig mange tanker om ting som må ordnes, fikses osv.. Både meg og typen har en veldig støttende familie. Så det hjelper veldig
Sliter litt med å få ut av han hva han egentlig tenker. Kanskje fordi det ikke har gått helt opp for han at han skal bli pappa. Er bare 6+4 i dag. Skulle ønske vi kunne prate litt mer dypt rundt tingene jeg tenker på? Som er veeeeldig mye:P
Noen som kjenner seg igjen?

Er mye av det samme her ja ;) hehe
Tror nok ikke han skjønner det før han evnt ser/kjenner liv, så ikke så lett å prate om det her heller. Han er vel ikke den beste på å dele følelser heller:p

Jeg er! Har alltid hatt lyst på barn:) når folk har spurt meg hva jeg vil bli har liksom svaret blitt enkelt! Trodde lenge jeg ikke kunne få barn pga tidligere spiseforstyrrelser, så gleden var stor når jeg ble gravid i april:) håper inderlig det går bra denne gang:)

Håper det går bra med oss alle :D
Spirer: klor og bit alt dere orker!!! Hehe;)

Back
Topp