Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig i sjokk.. Men valget er tatt... Er for gammel til å ta abort, hadde vært noe annet hadde jeg vært 20, men som 30åring er jeg redd for etter reaksjoner mentalt... Selvfølgelig gleder jeg meg. Ett barn... Mitt barn... Veldig skremmende, jeg blir alenemor... Med en far som bor 60-80mil unna.. Har gitt han ett valg, keg hadde mitt valg, nå får han velge om han vil ta del i barnet eller ei.. P-pille +hoppa av i svingen, så dette barnet har livets rett tenker jeg... Han har barn fra før.. Det har ikke jeg, så respekterer hans valg uansett.. Selv om jeg håper... Jeg har fortalt det til mine 4bestevenniner, rett å slett fordi jeg trenger noen å snakke med, siden jeg ikke har en mann å dele d med... Har ingen plager enda (tvitvi), håper jeg slipper unna... men har hatt halsbrann 3 ganger siste 14-dagene, og d vittige er at jeg for 4uler siden satt å snakket med tanta mi om at keg ALDRI hadde hatt d, hun fikk d som gravid sa hun, å ble aldri kvitt d...
Aner ikke... Han bor veldig langt unna... Kom som ett sjokk på han også.. Og han har 2planlagte og 1 (lurt på han av ei som ville bli sammen med han) fra før.. Så dette blir nr4.. Skjønner at dette kom brått på, og ikke spes ønsket... Håper han vil ta del i d, men som sagt; krever ingenting.. Er veldig gla i han, betyr mye for meg, og vet han er gla i meg, men dette passet dårlig.. Hadde vært noe annet hadde vi vært sammen.. Men vi er gode venner, så dette ble ett slag i tryne på oss begge Men jeg har nå bestemt meg, og må faktisk innrømme at jeg er nervøs for å miste jeg er jo ikke langt på vei...Jeg vet ikke om det er noen trøst, men jeg satt/sitter med de samme tankene. Er i fast forhold da, vi er snart 30, begge har fast jobb - min første tanke var "dette passer ikke nå". Nå er jeg livredd for å miste, selv om jeg fortsatt er i sjokk.
Du har tatt et tøft valg, og jeg syns du tenker fornuftig. Tror du faren kommer til å ville stille opp?
Aner ikke... Han bor veldig langt unna... Kom som ett sjokk på han også.. Og han har 2planlagte og 1 (lurt på han av ei som ville bli sammen med han) fra før.. Så dette blir nr4.. Skjønner at dette kom brått på, og ikke spes ønsket... Håper han vil ta del i d, men som sagt; krever ingenting.. Er veldig gla i han, betyr mye for meg, og vet han er gla i meg, men dette passet dårlig.. Hadde vært noe annet hadde vi vært sammen.. Men vi er gode venner, så dette ble ett slag i tryne på oss begge Men jeg har nå bestemt meg, og må faktisk innrømme at jeg er nervøs for å miste jeg er jo ikke langt på vei...
Takk blir spennende og utfordrende dette...Jeg synes du fortjener masse creds som velger å beholde uansett hva som skjer!
Fødselen har jeg ikke sjenket en tanke engang, men det er fordi jeg er så redd for å miste.. Venter nesten at det skal skje, men prøver å glede meg over det som skjer