Førstegangsfødende! Kjenne bevegelse

Celine1993

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Noen som har kjent bevegelse enda?:) Er 15+5 og tror jeg har kjent enn annen type bevegelse i området de siste dagene. Veldig spennende
 
Er 14+3 og ikke kjent noe enda, men venter veldig spent og prøver å kjenne etter:D
 
Da jeg var 15+1 tror jeg at jeg kjente en fjæraktig følelse på høyre side to ganger ila dagen. 15+3 var det noen bobler som sprakk. Veldig usikker om det er ønsketenking eller ikke. Er 15+4 i dag, og venter i spenning på neste gang! Jeg er også førstegangsfødene og trodde ikke jeg kom til å kjenne noe før om typ 5-6 uker til. Har hvertfall ikke hatt en slik fjærfølelse på innsiden av magen før, så enten er det babyen eller tarmene som flyttes på
 
15+4 i dag.
Jeg er rimelig sikker på at jeg har kjent det den siste uken. Nesten som en svak vibrering/dirring. Men jeg har vært gravid før :)
 
Morkaka forran, så må vel bare smøre meg med tålmodighet:shifty:
Vil også kjenne noe :shy:
 
Kjenner mye, har gjort det en stund, men er andregangs og er 16+6 :)
 
Jeg er også der ar jeg tror jeg har kjent noe uken denne som har vært. Da var jeg i uke 15. Jeg har kjent på «ett eller annet» som jeg ikke har kjent før, men er usikker selv på om det er ønsketenkning eller ikke. :D
Jeg var på UL denne uka som var, og fikk vite at morkaka lå bak mot ryggen, så sjansene for å kjenne bevegelser tidlig er ihvertfall tilstede. :D
 
Nå er jeg ganske sikker. Har kjent fjærfølelse, dirring (nesten som léamus på øye) og «stryking» på innsiden av magen ikveld etter at jeg spiste kake. Så utrolig koselig! ❤️ Men føler det er «for tidlig» siden jeg bare er 15+5 og førstegangsfødende. Men kanskje morkaka ligger bak?
 
Er tredjegangs og har kjent det i mange veker nå (er 15+0) :) morkaka ligget lavt nede. Men første gang hadde eg morkaka foran og kjente liv rundt veke 17 trur eg, så dei gir seg godt til kjenne og blir sterke desse vekene :Heartpink men er akkuratt det å vite at det er bevegelse og ikkje tarmene, ikkje lett å sjelne!
 
Å, jeg gleder meg sånn til å kjenne. 14+1 og førstegangs så veit jo ikke helt hva jeg kjenner etter :Heartpink
 
Nå er jeg ganske sikker. Har kjent fjærfølelse, dirring (nesten som léamus på øye) og «stryking» på innsiden av magen ikveld etter at jeg spiste kake. Så utrolig koselig! ❤️ Men føler det er «for tidlig» siden jeg bare er 15+5 og førstegangsfødende. Men kanskje morkaka ligger bak?
Jeg er ca likt som deg og førstegangs, tror jeg også kjenner noe nå :)
Ikke helt sikker siden det bare er en slags kiling, men tror det er bevegelse. Eneste er at jeg feks har kjent der to ganger på samme dag, og det sies det skal være sjeldent i starten, så det er kanskje litt rart? Her ligger morkaka bak i alle fall. Virker som det er ganske vanlig å kjenne noe nå for de som ikke er førstegangs, så det bør ikke være umulig for oss da? :p
 
Første gangen kjente eg d i uke 20, da lå morkaken bak. Nå 2 gangen har eg ikke kjent noe endå og er 15+5:wtf:
 
Førstegangs 17+3, og ganske sikker på at det er babyen jeg merker innimellom.
Men da ligger jeg på ryggen og mærker etter lenge altså, ville aldri ha merket det i bevegelse for å si det sånn ;)
 
Jeg er ca likt som deg og førstegangs, tror jeg også kjenner noe nå :)
Ikke helt sikker siden det bare er en slags kiling, men tror det er bevegelse. Eneste er at jeg feks har kjent der to ganger på samme dag, og det sies det skal være sjeldent i starten, så det er kanskje litt rart? Her ligger morkaka bak i alle fall. Virker som det er ganske vanlig å kjenne noe nå for de som ikke er førstegangs, så det bør ikke være umulig for oss da? :p
Samme til meg. De dagene jeg kjenner det, kan jeg kjenne det flere ganger ila samme dag, og på forskjellige måter. Så kan det gå noen dager til neste gang jeg kjenner det. Men jo lengre jeg er på vei, jo hyppigere kjenner jeg det. Spesielt denne kilingen som du sier. Jeg er nå helt sikker på at det er mini jeg kjenner :D
16+6 i dag!
 
Lå å kjente på magen i går kveld, trykket litt for å kjenne hvor livmora lå nå. Muligens våkna noen av det, for plutselig boblet det masse ca der jeg hadde klemt:p:rolleyes:
Å nei, jeg klemmer ikke hardere enn jordmora gjør:p
 
Jeg er ca likt som deg og førstegangs, tror jeg også kjenner noe nå :)
Ikke helt sikker siden det bare er en slags kiling, men tror det er bevegelse. Eneste er at jeg feks har kjent der to ganger på samme dag, og det sies det skal være sjeldent i starten, så det er kanskje litt rart? Her ligger morkaka bak i alle fall. Virker som det er ganske vanlig å kjenne noe nå for de som ikke er førstegangs, så det bør ikke være umulig for oss da? :p
Har kjent den samme kilingen «kullsyre» aktige følelsen, men det kan gå noen dager mellom her også:happy: gleder meg til å kjenne ordentlig!:angelic:
 
16 + 0 her, og tror ikke jeg har kjent noe enda. Men kjenner jo noe innimellom - men som flere nevner, usikker på om det er mini eller ei :laughing002
 
16+6 og jeg kjente i dag, veldig tydelig!! Er førstegangs så det var utrolig spesielt:love7
 
17+4, og har kjent liv et par ganger. Nå var det skikkelig fiskesprell der inne :love7
 
Back
Topp