Noen som har kjent bevegelse enda? Er 15+5 og tror jeg har kjent enn annen type bevegelse i området de siste dagene. Veldig spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ca likt som deg og førstegangs, tror jeg også kjenner noe nåNå er jeg ganske sikker. Har kjent fjærfølelse, dirring (nesten som léamus på øye) og «stryking» på innsiden av magen ikveld etter at jeg spiste kake. Så utrolig koselig! Men føler det er «for tidlig» siden jeg bare er 15+5 og førstegangsfødende. Men kanskje morkaka ligger bak?
Samme til meg. De dagene jeg kjenner det, kan jeg kjenne det flere ganger ila samme dag, og på forskjellige måter. Så kan det gå noen dager til neste gang jeg kjenner det. Men jo lengre jeg er på vei, jo hyppigere kjenner jeg det. Spesielt denne kilingen som du sier. Jeg er nå helt sikker på at det er mini jeg kjennerJeg er ca likt som deg og førstegangs, tror jeg også kjenner noe nå
Ikke helt sikker siden det bare er en slags kiling, men tror det er bevegelse. Eneste er at jeg feks har kjent der to ganger på samme dag, og det sies det skal være sjeldent i starten, så det er kanskje litt rart? Her ligger morkaka bak i alle fall. Virker som det er ganske vanlig å kjenne noe nå for de som ikke er førstegangs, så det bør ikke være umulig for oss da?
Har kjent den samme kilingen «kullsyre» aktige følelsen, men det kan gå noen dager mellom her også gleder meg til å kjenne ordentlig!Jeg er ca likt som deg og førstegangs, tror jeg også kjenner noe nå
Ikke helt sikker siden det bare er en slags kiling, men tror det er bevegelse. Eneste er at jeg feks har kjent der to ganger på samme dag, og det sies det skal være sjeldent i starten, så det er kanskje litt rart? Her ligger morkaka bak i alle fall. Virker som det er ganske vanlig å kjenne noe nå for de som ikke er førstegangs, så det bør ikke være umulig for oss da?