Førstegangs

Ja, har også sett artikler fra forskning som "friskmelder" søtstoff, men har ikke sett at det står noe om foster og barn i utvikling der. Det jeg også har sett, er at det kommer like mange motsvar fra andre forskere som mener at det ER farlig. Såååå...konklusjonen blir, i hvert fall for min egen del, at jeg ikke vil ta noen sjanser når forskningen er så sprikende. I hvertfall ikke med den lille. Men skal ikke moralisere hvis andre konkluderer annerledes!
Nei du er jo ikke den eneste, er jo flere over her og andre steder på forumet som sier det samme..;) jeg bare lurer på hvor denne informasjonen kommer fra, i og med jeg ikke har fått den samt at det ikke står på matportalen! Synes bare det er så vanskelig å henge med, fødte i mars i fjor, for et år siden, og det er nye "regler" for denne gangen også! Klarer ikke henge med :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Nei du er jo ikke den eneste, er jo flere over her og andre steder på forumet som sier det samme..;) jeg bare lurer på hvor denne informasjonen kommer fra, i og med jeg ikke har fått den samt at det ikke står på matportalen! Synes bare det er så vanskelig å henge med, fødte i mars i fjor, for et år siden, og det er nye "regler" for denne gangen også! Klarer ikke henge med :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Vet du - jeg husker rett og slett ikke hvor jeg har hørt/lest det, men det var ikke på vg i hvertfall:-) :-)Det var en artikkel med såpass faglig tyngde at jeg tok det med meg videre. Beklager at jeg ikke kan backe påstandene mine med kilder - burde jo det når jeg er så bastant:-P

Men jeg har det sånn med det meste: Om jeg så bare har plukket opp i en samtale at noe kaaan være skadelig for fosteret, så lar jeg det være...syns ikke det er rette tiden i livet å ta sjanser. Men er enig med deg! Det er vanskelig å følge med, så raskt som disse forskerne ombestemmer seg...

Man må gjøre det man selv synes er riktig. Tror ikke man skal være helt hysterisk heller... Selvfølgelig spiser jeg ikke rått kjøtt, det sier seg nesten selv. Det er anbefalninger fra helsedirektoratet, anbefalinger er ikke det samme som at det er farlig om man ikke følger det til pungt og prikke.

27.12.14
02.06.10
Jeg synes fremdeles ikke man er hysterisk dersom man følger rådene..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp