Ja det er verdt det, verdt alt♡ å ble en del klokere. men det der med osten hva er upasturisert? Verdens fineste julegave♡ Jobber som nattvakt så det blir som regel litt kaffe, men i natt vart det ca 2 kopper. Ikke drukket kaffe siden jeg kom hjem selv om kaffetørst det er jeg nå ja, så en svak kopp nå kaanskje. Er veldig mye som jeg lurer på så blir sikkert mye mas fra denne fronten.Det er anbefalt å drikke maks 2 kopper kaffe om dagen, ettersom det er funnet sammenheng mellom spontanabort og koffein, og sjangsen for å få ett mindre barn er også større. Spekemat er viktig å holde seg unna ettersom det kan inneholde bakterie som er skadelig for barnet. Man kan derimot spise spekemat hvis den er varmebehandlet, eks pepperoni på toppen av osten på pizzaen. Du kan heller ikke spise ost som er upastauriserte oster, ettersom disse kan inneholde listeria bakterien, som. Er skadelig for fosteret. De flese oster kan du spise heldigvis
Er ikke så mye man ikke kan spise/drikke og det er absolutt verdt det jeg var koffein avhenging før.(drakk flere liten colazero og minst to kopper kaffe om dagen) men har mistet helt smaken på det, cola drikker jeg litt av da men ikke mye
Håper du ble litt klokere;k)
Får en liten en i julegave <3 termin 04.des.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app