Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff((Gratulerer med spiren
Eg fikk en alternativ bedøvelse da eg sa eg var gravid. Men eg vet dessverre ikke noe om det er farlig med den "vanlige". Da eg googlet igår, fikk eg ikke inntrykk av at det var noe farer.
Om du er veldig usikker og redd, ville eg ringt tannlegen og spurt.
Huff((
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Regn fra den dagen mensen startetLurer også på når man regner ut termin skal man gå ut ifra mensen slutt eller start?
Lurer på mye...
Blant annet var til tannlegen idag fikk bedøvelse. å testet positivt når jeg kom hjem. Er det farlig?
Når bestilte du/dere legetime?
tusen takk for svar på detDet er ifølge min tannlege ikke farlig med bedøvelse Går til spesialist
Tenker å dra til legen neste uke.Om du gjerne vil ha en tidligkontroll er det bare å ringe å få time hos legen da kan du få svar på alt du lurer på og svangerskapsboken som er til god hjelp!
Jeg har satt max på en kopp kaffe per dag foreløpig, men husker fra forrige svangerskap at jeg etterhvert mistet lysten på kaffe! Akkurat som kroppen sa ifra at den ikke ville ha merEn annen ting, blir store spørsmålsrunden her? hva med mengder kaffe? er veldig glad i kaffe, men skjønner det må begrenses utrolig. (kan faktisk drikke en kanne kaffe på en dag kanskje mer en gang i blant å ) Hva spiser dere ikke?
Jeg har satt max på en kopp kaffe per dag foreløpig, men husker fra forrige svangerskap at jeg etterhvert mistet lysten på kaffe! Akkurat som kroppen sa ifra at den ikke ville ha mer
Å jeg elsker kaffe! Pleide å drikke 4-5 kopper daglig, men koffein er jo ikke bra for lilleknuppeneOi. Det var ikke mye nei.
Skal hvertfall begrenses noe voldsomt. Enn koffiin fri kaffe?Å jeg elsker kaffe! Pleide å drikke 4-5 kopper daglig, men koffein er jo ikke bra for lilleknuppene
Tror ikke det er sunt å overdrive heller. Tenker å spørre litt når jeg skal til legen.Gratulerer så mye, svarer på det siste spurte spørsmålet istedet for å svare på det du allerede har svar på, hehe. Her kuttes koffein helt ut, kommer ikke til å drikke te, iste eller noe med mindre det er grønn te. Svart te inneholder koffein. Spekemat som salami, skinke osv, bør være kokt eller stekt (varmebehandlet) før vi spiser det. Ellers finnes det fine lister på nettet over hva som kan være farlig å få i seg, men vil ikke ta alt så 100% strengt da det kan føre til bekymring og hysteri. Spis normalt og heller kutt ut ting du er skeptisk på eller kan være skadelige bakterier i. Føl deg frem, bare du vet hva som er riktig for deg og det voksende barnet i magen