Førstegangs graviditet

IMG_0732.jpg
Har ikke lyst å si noe før vi MÅ...i en drømmeverden når eg får mage i 4-5. måned[emoji23] Men teller dagene til ultralyd... for då kan vi endelig fortelle![emoji87][emoji28] #sprikkersnart
 
Hvordan kjennes kroppen ut hos dere da? Er det mange forandringer? [emoji4]

Merka forrandringer allerede før positiv test (venta med test til uteblitt mens), som oppblåst/luft i magen, ømme bryster, utflod m.m.

Er 7+3 idag og føler meg egentlig konstant fyllasyk. Tung i kroppen, alt gjør vondt, veldig kvalm og trøtt. Føler meg ikke som meg selv lenger og humøret er opp og ned egentlig, men tror alt vil bli bedre så snart jeg kan fortelle det til familie og venner :) Og jeg er fornøyd så lenge jeg kommer meg på jobb, noe jeg har klart hittil.

Får svigermor på besøk i helga, men vi er usikkre på om vi skal si noe enda... Men spørst jo om hun merker forrandringene ved meg også da :)
 
Jeg er også førstegangs! 5+5 i dag.. Føler meg egentlig ikke så annerledes, bortsett fra at jeg må tisse en gang i timen og slokner før kl 21 om kvelden. Må ta/klemme på puppene for å kjenne at de er ømme ;)
 
Regner meg også for førstegangs. Hadde en MA tidligere i år. Er nå 7+2 :rolleyes:
Her kom symptomene nokså raskt og noe også før forventet mens. Men ga seg litt igjen etter positiv test for så å komme tilbake med full styrke på mandag denne uka. o_O
 
Første gang, 5+0 idag! Veldig klar til å fortelle venner, men må nokk vente litt, selv om det er vanskelig! Veldig spendt på ka så e i vente!
 
Mistet mitt første når den var 4 ukers, er gravid andre gang nå 6+2 idag kvalm, svimmel, vondt i hode og oppkast i de siste 2 ukene. Fått 100% sykemelding pga det. Gleder meg til UL men venter noen dager før jeg tar
 
Førstegangs her også! [emoji7] Håper alt går fint og at lille holder seg der inne..
 
Back
Topp