Førstegangs graviditet

Har hatt en tidlig sa, men rakk ikke kjenne på det før det gikk galt den gangen, så jeg anser meg som førstegangsgravid [emoji4] 6+1 i dag [emoji1374]
 
Hadde en tidlig spontanabort da jeg var 4+2/4+3, så anser meg som førstegangsgravid ettersom alt føles annerledes denne gangen. Er 6+4 i dag❤️
 
Mistet sist i uke 7, men er 6-+5 nå og flere symptomer enn sist så håper dette går veien. Teller det som første gang når jeg kommer meg over uke 12 tenker jeg, siden men blir jo fortsatt første gangsfødende :D
 
Første gang, 6+4 i dag og det er så surrealistisk! Tenker konstant på hvordan jeg vil fortelle det til familie og venner :)
 
Første graviditet sånn sett, ihvertfall uten blødninger og med bankende hjertet [emoji7] har 2 SA bak meg, så føles ganske surrealistisk[emoji5] men gleder(or irriterer) meg over alle symptomene, og tar dag for dag [emoji5]

Er i følge menstermin 6+4, men jordmora mente jeg var lenger på vei, så ca 7+ ett eller annet [emoji2]
 
Første gang her! 7uker i dag. Tror fortsatt ikke helt på det da jeg kjenner lite til det, men har sett et bankende hjerte, så det er vel sant
 
Jeg er også en førstegangsgravid, er 5+1 idag. Gleder meg til å fortelle familien, men vi har ikke helt bestemt oss for når det skal skje :) tør ikke helt glede meg over det ennå :)
 
Første graviditet sånn sett, ihvertfall uten blødninger og med bankende hjertet [emoji7] har 2 SA bak meg, så føles ganske surrealistisk[emoji5] men gleder(or irriterer) meg over alle symptomene, og tar dag for dag [emoji5]

Er i følge menstermin 6+4, men jordmora mente jeg var lenger på vei, så ca 7+ ett eller annet [emoji2]
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Første gang![emoji1384]‍♀️[emoji1] 7+1 idag og ligger for øyeblikket i sengen. Har sovet 2 timer på sofaen og når eg våknet ble eg kvalm... håper å rekke butikken før 9[emoji87][emoji28]
 
Back
Topp