Snart mamma til 2 ♡
Blir kjent med forumet
Hvor mange her inne er gravide for første gang? Jeg er i dag 6+3 og første gang jeg er gravid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til♡Mistet sist i uke 7, men er 6-+5 nå og flere symptomer enn sist så håper dette går veien. Teller det som første gang når jeg kommer meg over uke 12 tenker jeg, siden men blir jo fortsatt første gangsfødende
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️Første graviditet sånn sett, ihvertfall uten blødninger og med bankende hjertet [emoji7] har 2 SA bak meg, så føles ganske surrealistisk[emoji5] men gleder(or irriterer) meg over alle symptomene, og tar dag for dag [emoji5]
Er i følge menstermin 6+4, men jordmora mente jeg var lenger på vei, så ca 7+ ett eller annet [emoji2]
Ja! er så gøy å tenke ut måter man vil fortelle det på! :-DFørste gang, 6+4 i dag og det er så surrealistisk! Tenker konstant på hvordan jeg vil fortelle det til familie og venner
Samme her! Har veldig lite symptomer bare veldig trøtt om dagene. Men har vært å sett lille på ul og fikk da se ett bankende hjerte♡Første gang her! 7uker i dag. Tror fortsatt ikke helt på det da jeg kjenner lite til det, men har sett et bankende hjerte, så det er vel sant
Hvordan kjennes kroppen ut hos dere da? Er det mange forandringer? [emoji4]
Har hatt veldig såre nippler (vært vondt å ha bh på) og veldig trøtt. Har ikke merka så særlig mye mere enda.
Det er omtrent det samme som jeg kjenner. Veldig ømme pupper, og føler meg til tider litt «fyllesjuk». Noen ganger lurer jeg på om det faktisk er noe inni der [emoji85]
Haha ja! Vil jo gjerne ha litt til for å faktisk føle meg litt mere gravid