Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Men nummer 2 så trillet vi hjem fr sykehuset dag 3 (var sommer og varmt)
Nummer 3 er 6 dager nå og har så vidt vært ute av døra en tur i bæresjal, er kaldt og isete, så venter nok litt til før de lange turene denne gangen
Husker ikke helt, men tror hun var sånn 10 dager. For det første lå vi på sykehuset til hun var fem dager. Hun er født i november, og da vi kom hjem så var det sprengkulde ute, så jeg bekymret meg litt for at det skulle være for kaldt. Tok mot til meg og pakket hun godt inn (og hun lever i beste velgående syv år etter). Med nestemann håper jeg å komme meg tidligere ut av huset, tror det er sunt for kropp og sjel
Tja. Førstemann var vel fem dager tror jeg. Han hylte hele turen, og det fortsatte han med hver gang vi prøvde. Ingen vognunge. Nr to var vel 4 dager. Hun trivdes mye bedre i vogna da hun var 16 dager var jeg såpass trygg på vognsovinga hennes at jeg kunne begynne å ri hesten min igjen mens hun sov i vogna det var fantastisk
Hvor lange turer drar dere på med babyer under 1 mnd da? Jeg har så lyst til å dra på lengre turer, men holder pusten fordi jeg er redd for at baby skal begynne å grine