Anneprøver
Flørter med forumet
Noen som har fått sine første symptomer enda?
Jeg er 4+6 idag og kjenner på en helt ekstremt trøtthet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig aktivitet i februargruppaNoen som har fått sine første symptomer enda?Jeg er 4+6 idag og kjenner på en helt ekstremt trøtthet
Jeg er 4+4 og har hatt mye murring i mage og rygg siden positiv test, er veldig trøtt og har ømme pupper

Jeg har også kjent på murringer, men mes i tiden jeg skulle hatt mensen på dpo 13-15Samme her!! Jeg la til to tråder i «våre leker» og, så kan telle ned til det vi gleder oss til. Måtte dette gå veien!!Ja, nå klarte jeg ikke å vente lenger da jeg har vært inne å kikket hver dag i denne gruppenJeg har også kjent på murringer, men mes i tiden jeg skulle hatt mensen på dpo 13-15

Samme her!! Idag våknet jeg 05:20! Har også sovnet i flere timer med en gang jeg har kommet hjem fra jobb i over en uke nå - føler aldri jeg er helt uthviltOgså sover jeg urolig, og våkner så sykt tidlig! Gjorde det sist svangerskap også. Er dere også sånn? Klarer ikke sove lenger enn til sånn 6, så er kjempetrøtt på dagen
Jeg er helt lik!! Er så stressSamme her!! Idag våknet jeg 05:20! Har også sovnet i flere timer med en gang jeg har kommet hjem fra jobb i over en uke nå - føler aldri jeg er helt uthvilt![]()
Men husker det sakte men sikkert ble bedre sist gang, så gjør sikkert det nå og
Åh, akkurat dette plages jeg også med! Så moro å høre at det er en greie hos dere også.Også sover jeg urolig, og våkner så sykt tidlig! Gjorde det sist svangerskap også. Er dere også sånn? Klarer ikke sove lenger enn til sånn 6, så er kjempetrøtt på dagen

Helt likt her!! Spurte chat gpt, som sa det var fordi man produserer mer kortisol? Gir jo mening, for klarer ikke sove på morgenen merÅh, akkurat dette plages jeg også med! Så moro å høre at det er en greie hos dere også.Jeg har våknet rundt 6-6:30, og noen ganger 05:45, selv om jeg har lagt meg sent. Bare BING, lys våken!
![]()
Jeg og, krysser alt for det!! Enig, det er så hyggeligÅåå, jeg håper det går veien for oss! Har aldri vært med i en termingruppe her på babyverden før, men så hyggelig med et sånn fellesskap.
![]()

Det ble jeg sist også, hadde helt sykt ulvehunger! Men ikke hatt det nå endaJa, også blir jeg alltid sulten etter å ha lagt meg i senga. Hehe! Som nå.![]()

Åja, så interessant! Føles som kortisol er høyt ja. Pulsen og tankekjøret setter skikkelig i gang med en gang.Helt likt her!! Spurte chat gpt, som sa det var fordi man produserer mer kortisol? Gir jo mening, for klarer ikke sove på morgenen mer
Jeg og, krysser alt for det!! Enig, det er så hyggelig
Det ble jeg sist også, hadde helt sykt ulvehunger! Men ikke hatt det nå enda![]()

Jeg går på utrogestan, så merker ikke noe til utflod, siden den alltid kommer ut igjen og lager en kunstig utflodEr det noen av dere som ikke har noe særlig utflod? Jeg trodde det var et symptom, men her er det ikke no ekstra, for å si det sånn. Kanskje bare litt helt i starten.![]()
men tror ikke jeg hadde noe spesielt sist, når jeg tenker meg om
har også ømme bryster, sover dårlig og må opp og tisse hver natt.Okay, jeg husker ikke helt hvordan det var med de to første barna, men husker at det ble en del mer mot slutten. Men så fint at det kanskje ikke er noe uvanlig med lite eller ingenting.Jeg går på utrogestan, så merker ikke noe til utflod, siden den alltid kommer ut igjen og lager en kunstig utflodmen tror ikke jeg hadde noe spesielt sist, når jeg tenker meg om
![]()