Første symptomer

Ja, nå klarte jeg ikke å vente lenger da jeg har vært inne å kikket hver dag i denne gruppen :hilarious: Jeg har også kjent på murringer, men mes i tiden jeg skulle hatt mensen på dpo 13-15

Ja, nå klarte jeg ikke å vente lenger da jeg har vært inne å kikket hver dag i denne gruppen :hilarious: Jeg har også kjent på murringer, men mes i tiden jeg skulle hatt mensen på dpo 13-15
Samme her!! Jeg la til to tråder i «våre leker» og, så kan telle ned til det vi gleder oss til. Måtte dette gå veien!!:Heartpink
Stemmer det! Jeg har kjent det mindre fra og med da faktisk, men er litt hver dag selvom :love017

Også sover jeg urolig, og våkner så sykt tidlig! Gjorde det sist svangerskap også. Er dere også sånn? Klarer ikke sove lenger enn til sånn 6, så er kjempetrøtt på dagen

Også sover jeg urolig, og våkner så sykt tidlig! Gjorde det sist svangerskap også. Er dere også sånn? Klarer ikke sove lenger enn til sånn 6, så er kjempetrøtt på dagen
Samme her!! Idag våknet jeg 05:20! Har også sovnet i flere timer med en gang jeg har kommet hjem fra jobb i over en uke nå - føler aldri jeg er helt uthvilt o_O

Samme her!! Idag våknet jeg 05:20! Har også sovnet i flere timer med en gang jeg har kommet hjem fra jobb i over en uke nå - føler aldri jeg er helt uthvilt o_O
Jeg er helt lik!! Er så stress :hilarious: Men husker det sakte men sikkert ble bedre sist gang, så gjør sikkert det nå og:love017

Åh, akkurat dette plages jeg også med! Så moro å høre at det er en greie hos dere også. :p Jeg har våknet rundt 6-6:30, og noen ganger 05:45, selv om jeg har lagt meg sent. Bare BING, lys våken! :smiley-bounce022
Ååå, jeg håper det går veien for oss! Har aldri vært med i en termingruppe her på babyverden før, men så hyggelig med et sånn fellesskap.
:love7

Ja, også blir jeg alltid sulten etter å ha lagt meg i senga. Hehe! Som nå. :)

Åh, akkurat dette plages jeg også med! Så moro å høre at det er en greie hos dere også. :p Jeg har våknet rundt 6-6:30, og noen ganger 05:45, selv om jeg har lagt meg sent. Bare BING, lys våken! :smiley-bounce022
Helt likt her!! Spurte chat gpt, som sa det var fordi man produserer mer kortisol? Gir jo mening, for klarer ikke sove på morgenen mer :hilarious:
Ååå, jeg håper det går veien for oss! Har aldri vært med i en termingruppe her på babyverden før, men så hyggelig med et sånn fellesskap.
:love7
Jeg og, krysser alt for det!! Enig, det er så hyggelig:Heartpink
Ja, også blir jeg alltid sulten etter å ha lagt meg i senga. Hehe! Som nå. :)
Det ble jeg sist også, hadde helt sykt ulvehunger! Men ikke hatt det nå enda:hilarious:

Helt likt her!! Spurte chat gpt, som sa det var fordi man produserer mer kortisol? Gir jo mening, for klarer ikke sove på morgenen mer :hilarious:

Jeg og, krysser alt for det!! Enig, det er så hyggelig:Heartpink

Det ble jeg sist også, hadde helt sykt ulvehunger! Men ikke hatt det nå enda:hilarious:
Åja, så interessant! Føles som kortisol er høyt ja. Pulsen og tankekjøret setter skikkelig i gang med en gang. :smiley-ashamed004

Ja, hadde også skikkelig ulvehunger sist, men nå er det bare når jeg har kommet til sengs. Må kanskje begynne å spise kvelds litt senere. :p

Vi får fortsette å krysse fingre! Fint med symptomer. :Heartred

Jeg er 5+1 i dag, og har ikke så veldig mange symptomer, annet enn trøtthet og oppblåsthet. Og litt tungpust (om det er et symptom?). Jeg begynte på progesteron for noen dager siden, og oppblåsheten ble verre så det ser ut som jeg er 4 mnder på vei allerede:happy090

Her våknes det også tidlig! Og sover mye lettere om natta. Tidlig trøtt om kvelden. Litt murringer av og til/stikking i livmor, ellers lite symptomer foreløpig. (Prøver å ikke bekymre meg, men har 5SA bak meg det siste året, så det er lettere sagt enn gjort!) Håper virkelig jeg bærer på en terminspire denne gangen! :shy:

Er det noen av dere som ikke har noe særlig utflod? Jeg trodde det var et symptom, men her er det ikke no ekstra, for å si det sånn. Kanskje bare litt helt i starten. :confused005

Er det noen av dere som ikke har noe særlig utflod? Jeg trodde det var et symptom, men her er det ikke no ekstra, for å si det sånn. Kanskje bare litt helt i starten. :confused005
Jeg går på utrogestan, så merker ikke noe til utflod, siden den alltid kommer ut igjen og lager en kunstig utflod :happy8 men tror ikke jeg hadde noe spesielt sist, når jeg tenker meg om:love017

Jeg er 4+4 og er generelt uvel, lever på nudler, chips og riskaker. Har kastet opp en gang og det var morgenkaffen så jeg tror jeg har tatt min siste kaffekopp for i år :dead: har også ømme bryster, sover dårlig og må opp og tisse hver natt.

Det verste synes jeg er nesten hvor høy puls jeg får av å se en motbakke. Løper vanligvis mye men har ikke fått gjort dette den siste mnd pga IVF og så positiv test med påfølgende slitenhet med fra 3+1.

HCG prøven var relativt høy og nesten 1000 på mandag (4+0) så det kan forklare mye symptomer i alle fall

Jeg går på utrogestan, så merker ikke noe til utflod, siden den alltid kommer ut igjen og lager en kunstig utflod :happy8 men tror ikke jeg hadde noe spesielt sist, når jeg tenker meg om:love017
Okay, jeg husker ikke helt hvordan det var med de to første barna, men husker at det ble en del mer mot slutten. Men så fint at det kanskje ikke er noe uvanlig med lite eller ingenting. :D

- Sover så dårlig på natta med mange oppvåkninger
- oppblåst (muligens bivirkning av uteogestan)
- doble hjerteslag
- kvalmebølger

Flere enn meg som føler det er veldig få symptomer nå? Jeg har bare ømme pupper som kommer og går, og det kan gå dager mellom hver gang jeg kjenner noe i livmorområdet. Skulle gjerne hatt litt flere jeg! :laughing002

Back
Topp