Eg man trenger ikke ha dårlig råd.. var bare et tips...
Alltid fått tilbake mitt glass..og man vaske d selvfølgelig!!!!!
Jaja, hver sin smak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg man trenger ikke ha dårlig råd.. var bare et tips...
Alltid fått tilbake mitt glass..og man vaske d selvfølgelig!!!!!
jo litt når man kan få gratisJaja, hver sin smakmen å kjøpe urinprøveglass er altså ikke unødvendig
![]()

jo litt når man kan få gratis![]()
Helt nøyaktig 1 timeHvor lang tid brukte dere på første time ?1 time? Må planlegge litt i forhold til jobb
Takk for svarHelt nøyaktig 1 time![]()
Måtte pent levere en ny en en annen dag. Er visst ikke så enkelt... Man må jo bruke morgenurin, og dusje før man tar prøven, så den ikke blir forurenset...
Har levert noen prøver før i mitt liv (men ikke relatert til svangerskap) og da var de ikke like strenge...Dusje har jeg aldri hørt om at man må før urinprøve. Men man må passe på å ta midtstrålen, og ikke det aller første som kommerMin første urinprøve på svangerskapskontroll ble avvist som ikke bra nokMåtte pent levere en ny en en annen dag. Er visst ikke så enkelt... Man må jo bruke morgenurin, og dusje før man tar prøven, så den ikke blir forurenset...
Har levert noen prøver før i mitt liv (men ikke relatert til svangerskap) og da var de ikke like strenge...
Gikk til innkjøp av en del prøveglass på apoteket. De var ikke så dyre heldigvis![]()
Hvor lang tid brukte dere på første time ?1 time? Må planlegge litt i forhold til jobb
Tok ca en ukeHvor lang tid tok det før dere fikk svar på urin/blodprøver?