Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har vært hos legen i forbindelse med graviditeten, men ikke vanlig svangerskapskontroll. Den skal jeg på i uke 12 Ul uke 9+1, synes det er fint å ha noen milepæler å se fram til! Føles som en eeeevighet til november
Skal ikke på første før 20.05, vil da være 13 uker
Men skal til jordmor i morgen, hun skal henvise til duotest, hun hjalp meg så fint i fjor høst med det samme.
Skal på privat ul 17.04, vil da være 8 uker... Så spennende tider i møte!
Har time 14.april. Er vel da ca 10+ et eller annet.
Ringte til hs og ville bestille jordmortime og det var Syyyykt lang venteliste! Fikk 2.juni, men er helt umulig å være borte fra jobb da, så må vel ringe og få ny som sikkert blir enda senere!
Skal 24.04, er da 11+6 uker på vei.
Ellers har jeg vært til lege allerede i forbindelse med graviditeten, og en UL, og skal på ny UL neste uke. Er greit å ha noe å se frem til, da blir ikke ventetiden så lang. Å korter ned tiden til vi skal fortelle det til familien
Fikk beskjed av fastlegen å komme mellom uke 10 og 12. har vært innom der allerede, men det var for å få henvisning til tidlig ul. Neste gang skal vi fylle ut alle papirer, få meg helsekort og sånn