Første svangerskapskontroll

skal til første idag og er 10+3
 
Jeg var på første kontroll hos jordmor da jeg var 9+4. Skal tilbake når jeg er rundt 14 uker et sted :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her er det vanlig mellom uke 8-12. Jeg var i uke 10, så tilbake nå i uke 12 for å ta blodprøver (ikke innom legen da).
 
Skal til legen neste uke på første kontroll, er da 10+6
Skal til jordmor når jeg er 14-16 uker.
 
Skulle egentlig ha vært i dag til lege, men fekk ny time fordi legen min skulle på kurs så da fekk eg ny time 21/05. Det føles som å vente i eviiiigheter!! :p Er da i uke 11:0)
 
07.06. er min første svangerskapskontroll hos lege for å ta blodprøver osv... Da er jeg vel 11+1 :)
 
Første time hjå lege var eg vel 8+3, skal til jordmor når eg er nesten 14 veker.
 
jeg var forrige uke, uke 7+0 (eller 6+7 som fastlegen min så fint sa.. tidlig på morran ja.. heh), tok blodprøver og fylte ut helsekort.. det var han sjøl som satte opp timen da jeg var innom uka før og bytta noe medisiner jeg ikke kan gå på når jeg er gravid.. første time hos jordmor 14. juni, da er jeg i uke 12
 
Jeg har ikke bestilt tid enda. Jeg er 9 uker i dag, tenkte å ringe til jordmor over helga:)
 
skal på første fredag hos fastlege er da 13+6
Men har vært på 2 private ul for å se at alt står bra til noe det gjør :)
 
Jeg var på første svangerskapskontroll når jeg var 9+5 :)
Og siden hun hadde en gammel ultralydmaskin så fikk vi se den lille i magen. Den spratt skikkelig og beveget masse på armer og ben :)

Jeg har ny time i juli :)
 
Back
Topp