Første svangerskapskontroll termin Juli

Jeg synes det er så utrolig vanskelig. Jeg har et dårlig forhold til fastlegen min, har kun møtt henne 2 ganger siden hun er veldig opptatt. Sist jeg var hos henne pga SA så var jeg helt nedbrutt da jeg dro derifra fordi hun var ikke noe imøtekommende eller forståelsesfull. Jeg spurte om sykemld men hun sa er det liv laga så skal du tåle å komme deg på jobb. Dette blandt mye annet gjør at jeg ønsker og bytte fastlege, han som er vikar der som jeg har vært hos som også oppdaget den forrige graviditeten min liker jeg utrolig godt, men hverken han eller noen andre på dette legekontoret er ledige. Det som er bra med å ha legekontor der er at det tar meg 1 min og kjøre dit, men jeg har ikke noe særlig forhold til dette stedet. Noen som har en lege/jordmor og anbefale meg i trondheimsområdet ? Vil gjerne følges opp av samme person i svangerskapet. :)
Jordmødrene ved sentrum helsestasjon er fantastiske :) men i trondheim får du utdelt jordmor etter bosted og hvilken helsestasjon du tilhører.. Ellers hadde jeg fastlege ved flatåsen legesenter, de er veldig flinke og så får du time på dagen til fastlegen om du trenger det :)
 
Back
Topp