Første strekkmerke..

Sol de masse! Da blekner de :)

Jeg har så mye på bena mine fra hoftene og ned.. hater det.. Føler meg skitten. Ikke ren og glatt hud på en måte.
Men tenker jo ikke så mye over det lenger,var mest i begynnelsen. Det er jo ingen som ønsker seg strekkmerker..
Da skal jeg iaf ligge i solen når vi skal til kypros i sommer :-)

Har fått mitt nummer to:( ikke no gøy.. Hadde ett fra førstemann det har utvidet seg ganske sånmye på venstreside av magen og nå har #2 meldt seg på høyreside, kan jo håpe det blir ett merke pr bebis;) hehe, men tviler på at det har noen sannhet i seg!

Jeg har ikke fått denne gangen ;) men har nok ikke plass til flere heller :P og har enda en del løs hud som ikke er blitt strammet opp av voksende mage, så magen er nok så strekt som det går an ... gleder meg vilt til sommeren med større hengeflapp i år :p

Hvordan er det med strekkmerker og sol? Bør det dekkes til til sommern liksom???
Sol de masse! Da blekner de :)

Jeg har så mye på bena mine fra hoftene og ned.. hater det.. Føler meg skitten. Ikke ren og glatt hud på en måte.
Men tenker jo ikke så mye over det lenger,var mest i begynnelsen. Det er jo ingen som ønsker seg strekkmerker..

Sniker fra Juli, Neineinei :p!!! Strekkmerker er arr, de skal ikke soles første året da de bare vil bli kjempe røde :p du må vente til de ikke er ferske mer også kan du sole og blekne de vel :)?

Sniker fra Juli, Neineinei :p!!! Strekkmerker er arr, de skal ikke soles første året da de bare vil bli kjempe røde :p du må vente til de ikke er ferske mer også kan du sole og blekne de vel :)?

Det var dette jeg trodde også. ;) Dessuten blekner de uavhengig av soling. En må bare gi dem tid.

Det var dette jeg trodde også. ;) Dessuten blekner de uavhengig av soling. En må bare gi dem tid.

Ja:) men soling hjelper nok på prosessen :) bare ikke første året :p i sommer vil jeg bruke kjempe høy solfaktor på de som om de skulle vært arr:)

Var magene deres kjempestramme eller følte dere at det fortsatt "var litt å gå på" da strekkmerkene plutselig kom?

Selv har jeg termin om en uke og jeg har ingen strekkmerker hittil. Men så leser jeg at de plutselig bare dukker opp i uke 39/40/etter fødsel, så da slipper jeg kanskje ikke unna likevel. -_- Men når det er sagt, så føler jeg ikke at magen er strukket til det maksimale, så hvorfor skal det komme strekkmerker da?? :(

Var magene deres kjempestramme eller følte dere at det fortsatt "var litt å gå på" da strekkmerkene plutselig kom?

Selv har jeg termin om en uke og jeg har ingen strekkmerker hittil. Men så leser jeg at de plutselig bare dukker opp i uke 39/40/etter fødsel, så da slipper jeg kanskje ikke unna likevel. -_- Men når det er sagt, så føler jeg ikke at magen er strukket til det maksimale, så hvorfor skal det komme strekkmerker da?? :(

her er magen kjempestram men ikke fått strekkmerkene der.. de har kommet på rumpe og skinka..
vi får håpe du slepper unna :)

Syns ikke magen er stram i det hele tatt. Er overvektig fra før og har veid enda mer en det jeg til og med gjør nå. Men strekkmerkene begynnte å komme for fleire veker siden.

Men ser dei er enten fortsettelse av gamle strekkmerker jeg har frå ungdommen eller at det er dei at dei gamle blusser opp igjen. Så er kanskje fordi huden er svekket fra før som gjør at jeg har fått før huden har blitt stram.

Tar det ikke tungt. Liker ikke synet av dei nå, men vet dei blekner og har nå ikke noen perfekt mage og kropp uansett :-P så noen strekkmerker fra eller til utgjør ikke særlig forskjell for meg :-D

Det er desverre hormonene som gjør at man får strekkmerker under svangerskap og ikke pga huden er kjempe strekt.. Er nok en god kombinasjon. Derfor mange opplever få dette etter fødsel under amming pga det er masse hormoner som løper løpsk da og :p

Det er desverre hormonene som gjør at man får strekkmerker under svangerskap og ikke pga huden er kjempe strekt.. Er nok en god kombinasjon. Derfor mange opplever få dette etter fødsel under amming pga det er masse hormoner som løper løpsk da og :p

Hehe, det var det jeg fryktet når jeg leser at noen har fått strekkmerker der de ikke er stramme i det hele tatt.

Da får jeg bare vente og se. Ikke så mye og få gjort med det vel. Det er nok ikke verdens undergang. :)

Takk for svar dere! ;D

Har allerede fått noen strekkmerker på nedre del av magen, og er bare i uke 16. Fikk mye strekkmerker under puberteten også, men de har heldigvis bleknet mye, og syns nesten ikke. Håper det skjer med magen også..

Jeg våkna til de første strekkmerkene i dag! Noen på hver side av magen. De er lilla i fargen nå, men regner med de blekes etterhvert :)

Jeg fikk masse og har smurt med mye rart. Men ingeting funker.

Back
Topp