Første skritt :-)

Bare 3 mnd? :O Her ålte han seg lenge, så jeg trodde på fysio som sa han kom til å rumpeake. Så jeg ble veldig stolt da han tok sine første krabbetak :)

Det er bare noe jeg har sagt da ;) vil hun går til barnehagestart

Man blir veldig stolt over fremgang ja. Kanskje enda litt mer når det er noen skjær i sjøen å.
 
Det er bare noe jeg har sagt da ;) vil hun går til barnehagestart

Man blir veldig stolt over fremgang ja. Kanskje enda litt mer når det er noen skjær i sjøen å.
Ah, skjønner :) Håper jo det jeg også. Men jeg har egentlig som mål at han går innen han er 14 mnd. Det er i begynnelsen av september, så han har fortsatt god tid :)
 
I dag gikk han sine første korte skritt mot meg uten noe å holde i. Stolt mamma og stolt gutt. Så takknemlig for at jeg fikk oppleve det :)
 
Nå går gutteprutt nesten hele tiden. Sjeldent han krabber. :)
 
Har såvidt begynt å gå her også nå, 2-5 skritt av gangen bare enda.
 
Hun er begynt å krype og klatre opp etter ting, men er ikke I nærheten av å gå. Passer meg bra da første var så travel.
 
Hun tok sine første skritt uten støtte få dager før fylte ti mnd. Så gikk det nesten to måneder der det fortsatt bare var ett skritt eller to på egen hånd, før hun satte seg ned og krabbet videre. Men rett før året så virket det som om hun plutselig følte seg trygg nok til å gå dit hun ville :) Nå går hun overalt, eneste gangene hun tyr til krabbinga er hvis det bør gå fryktelig fort (feks at hun ser vi har glemt å lukke en åpen dør, eller glemt å sperre for lofttrappa ;) ) Balansen er på topp, ikke en eneste gang har hun falt. Hun gjorde nok lurt i å ta det med ro de to månedene mellom første skritt og skikkelig gåing. Blir aldri lei av å se henne gå, like stolt mamma hver eneste gang hun legger ut på langtur mellom kjøkkenet og stua <3
 
Da går jenta vår :) hun går ikke overalt uten å slippe seg , men går gjerne fra en ting til en annen :) men hun krabber ikke skikkelig. Litt rumpeaking/ med et bein bøyd under seg. Moro moro :)
 
"Går" mellom sofa og bord nå..
Men ellers ikke interessert. Tror hoftene er litt for ustabile enda så hun har nok med å stå
 
I går tok han sine første skritt uten støtte :) Han liker fortsatt best å krabbe. Krabber i en voldsom fart!
 
Back
Topp