Første sko

Løvetanna

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Noen som har kjøpt sko? Når har dere evt tenkt å kjøpe? Tips til gode sko?
Her reiser hun seg og går etter gåvogn så det nærmer seg gåing. Tenkte i utgangspunktet å kjøpe sko i bursdagsgave, men må kanskje kjøpe før den tid :)
 
Har ikke tenkt så mye på det. Han er helt i startfasen med å lære seg å gå selv, så føler ikke noe behov ennå. Får se det an når bursdagen nærmer seg. ;) Blir kanskje sko da.
 
Her går han nå, og vi har kjøpt et par vintersko på HM så han skulle få prøvd seg litt med å gå ute og på butikken. De var ikke spesielt gode, så vi kommer til å investere i et bedre par vårsko siden det går mot vår her snart. Usikker på hvilke vi skal velge.
 
Her har vi ikke tenkt å kjøpe sko før hun kan gå skikkelig. Har Stonz. Det er hva jeg har blitt anbefalt på føttene til de små.
 
Vi har kjøpt sandaler i skinn med tåbeskyttelse. De har blitt brukt litt selv om han ikke kan gå selv enda. Vi var nettopp i syden og da var det praktisk siden det regnet en del, men det var varmt nok til å være ute og leke.
 
Her begynte han og gå igår så skal sta å handle sko til han i dag. Må være noe med høye kanter. Liker superfit til storesøster men får se hva det blir :) angrer litt på jeg ikke målte foten før jeg sendte han i bhg :(
 
Tenker å kjøpe sko til våren når han kan gå litt mer ute :)

Nå sitter han jo uansett i vognen når vi er ute. Og inne trenger han ikke sko.
 
Jeg tenker også å avvente litt. Store klumpete vintersko gjør det jo bare vanskelig å gå og inne trives hun best barbeint. :)
 
Back
Topp