Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Polarn o pyret er knallbra!Ville gåttfor teknisk dress som ticket, reflex eller reima. Fungerer mye bere enn regntøy
Jeg jobba i barnehage, og da var de barna som hadde dress fra polarn o. pyret helt tørre selv etter lek i pøsende regnvær. Veldig bra dress med god passformVi begynner i åpen barnehage neste uke, og trenger derfor et regnsett.
Eller hvordan er det med vanntett dress?
Hva mener du vi bør gå for?
Takker for tips!![]()
I åpen bhg så er jo du der sammen med henne og behøver kanskje ikke være ute i splæsjregn og sitte oppi søledammer. Så da kan reimatec holde.
Det har du rett i, godt poeng.
Hvor får man tak i reimatec?
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har kjøpt polarn o pyret sitt
Akkurat begynt i barnehage her også, så har ikke fått testet det selv enda. Har fått det anbefalt av mange, så vi blir nok fornøyd
Ville gått for en ReimaTec dress jeg, de er kjempe gode for de minste.
Regnsett er vi mest fornøyd med Ticket to Heaven![]()
Jeg bruker ikke regntøy eller regndress på mine unger. De bruker parkdress med vannsøyle på 8000 eller mer. Feks reimatec, HH, polarnopyret o.l.
Holder like tett som regntøy, men puster bedre
Jente2009, 2011 og 2015
Termin 15.01.2015
Kjøpte akkurat Reimatec parkdress til min gutt nå. Den er visst veldig bra, har folk sagt. Så kjøpte jeg støvler og slike vanntette tøfler. Min kan heller ikke gå, så lurt med slikeHvor mye regn vil en reimatec dress holde da?
Kun duskregn eller mer?
Hva med føttene,han kan ikke gå...
Vanntette tøfler?

Kjøpte akkurat Reimatec parkdress til min gutt nå. Den er visst veldig bra, har folk sagt. Så kjøpte jeg støvler og slike vanntette tøfler. Min kan heller ikke gå, så lurt med slike
Vis vedlegget 72492
Vil anbefale deg og sjekke Reima sine sider. Mye bra der og mye salgHvor mye regn vil en reimatec dress holde da?
Kun duskregn eller mer?
Hva med føttene,han kan ikke gå...
Vanntette tøfler?
Vi hadde regndress fra Troll samt sydvest til våre. Veldig fornøyd med den i alle fall
Lykke til med barnehagestart!![]()