Første permisjonsdag

Mammatroll

Flørter med forumet
Min første permisjonsdag er i dag, og min "kjære" nabo har visst bestemt seg for å feire det med å svinge motorsaga. Han har holdt på i tre timer allerede, og klokken er bare 10... Jeg vil bare sove! Er det flere som har hatt en god start på dagen/permisjonstiden? :)

Hehe så typisk.... Jeg er 100% sm.. Startet dagen kl 06.25 i dag.. Har lyst å sove lenge, men får d ikke til...

Irriterende! Jeg er sykemeldt, så fikk sove fram til kl. 10 :-D Deilig, da jeg ikke sov noe særlig i går natt pga. vondter ;-)

Huff! Hehe, her startet permisjon først neste fredag. Men begynte helga med graving og sprengning på nabotomten + at lillegutt våknet med omgangssyka i natt + at mannen skal bort i helga..jaja får gjør det beste ut av det;) håper du får deg litt søvn!

Huff! Hehe, her startet permisjon først neste fredag. Men begynte helga med graving og sprengning på nabotomten + at lillegutt våknet med omgangssyka i natt + at mannen skal bort i helga..jaja får gjør det beste ut av det;) håper du får deg litt søvn!
Huff, da har du det verre enn meg! Får håpe du går klar av omgangssyken da, det er det siste man trenger som høygravid...

Permisjon fra nå!!!! Åååå som jeg gleder meg allerede til å bo i pysjen på mandag :D:D:D

Jeg hadde siste dag på jobb i dag, og hadde skikkelig sommerferie-følelse da jeg kjørte hjem. Håper vi får mange dager som dette fremover! Da skal jeg kose meg i sola med gode bøker før babyen kommer, og byte trilleturer i varmen når han kommer!

Back
Topp