Første mann inn :)

Kommer snikende inn her også. Fikk positiv tester frå 9 dpo, positiv clear blue digital med 1-2 på 11 dpo Forventet mens 21 Januar. Må den knipe seg fast
Gratulerer og velkommen inn! Gleder meg til å følge deg gjennom svangerskapet:Heartred
 
Gratulerer alle saman! Tenk at tida går så fort.
Heilt rart at Oktober har opna allereie :love017
 
IKM tirsdag...svak strek idag...ufattelig trett og svimmel for tiden. Kan sove hele døgnet:wacky: men skal vente til over IKM å ta ny test...tror ikke helt på dette etter å ha prøvd siden juni
Fikk termin 5.okt på kalkulatoren
 
IKM tirsdag...svak strek idag...ufattelig trett og svimmel for tiden. Kan sove hele døgnet:wacky: men skal vente til over IKM å ta ny test...tror ikke helt på dette etter å ha prøvd siden juni
Fikk termin 5.okt på kalkulatoren
Å, lykke til!
 
Gratulerer alle!
Sniker inn fra september jeg også. Har termin 29/30 sept, men familiehistorien er fødsel over termin så blir nok fort oktober på meg også i praksis.
 
Gratulere alle
Her var det positiv test idag Var rimelig sikker. Mye tegn som tilsa det. Termin 1 oktober etter graviditet app, babyverden sin kalkulator sier 4 oktober.
 
Gratulere alle
Her var det positiv test idag Var rimelig sikker. Mye tegn som tilsa det. Termin 1 oktober etter graviditet app, babyverden sin kalkulator sier 4 oktober.
Gratulerer!! Og velkommen :)
 
Hei,

Sniker meg inn her til dere :)
Fikk positiv clear blue digital test på lørdag.
Termin ut fra kalkulator er 1.oktober.
Første gang jeg er gravid så dette føles litt skummelt og kjekt på engang.
 
Hei,

Sniker meg inn her til dere :)
Fikk positiv clear blue digital test på lørdag.
Termin ut fra kalkulator er 1.oktober.
Første gang jeg er gravid så dette føles litt skummelt og kjekt på engang.
Gratulerer og velkommen! Det er en spennende tid foran :happy: Veldig fint med forum for her er det bare å spørre om hva som helst ;)
 
Back
Topp