Første mann inn :)

Elentári

Glad i forumet
Marsboere 2020
Blir visst førstemann til å snike meg inn her :)

13 dpo i dag, og testen er svak, men tydelig rosa. Så nå får vi bare håpe den sitter hele veien til mål! Har satt Ovitrelle, så sjangsen for spontanabort er jo litt forhøyet..

Til nå er termin 1.oktober :D
 
Last edited:
Gratulerer:happy: krysser fingrene for deg:happy:
Sniker fra september:angel7
 
Gratulerer!! :)
 
Sniker fra september.. Gratulerer så mye med spiren ❤️ krysser fingrene for dere :)
 
Gratulerer ☺️☺️ Jeg ventet spent om det har klaffet for oss denne mnd å vente noen dager til med å teste.
 
Blir visst førstemann til å snike meg inn her :)

13 dpo i dag, og testen er svak, men tydelig rosa. Så nå får vi bare håpe den sitter hele veien til mål! Har satt Ovitrelle, så sjangsen for spontanabort er jo litt forhøyet..

Til nå er termin 1.oktober :D

Gratulerer så mye❤️
Er på 13 dpo jeg også. Termin er 3 oktober!
 
Yey :)
Hvor har du regnet termin? Kanskje min er feil da, siden begge hadde el 5.jan :eek:

Jeg har appen Preglife:wideyed:regnet fra siste mens da, som startet 24 desember...
 
Tredjemann inn :) Har ventet på at noen andre skulle åpne oktober forumet :p
Termin 1 okt :love017
 
Blir visst førstemann til å snike meg inn her :)

13 dpo i dag, og testen er svak, men tydelig rosa. Så nå får vi bare håpe den sitter hele veien til mål! Har satt Ovitrelle, så sjangsen for spontanabort er jo litt forhøyet..

Til nå er termin 1.oktober :D
Såkuult!!! Gratulerer og velkommen til oss :D
 
Gratulere alle sammen :-D Så artig at denne gruppa er oppe! Venter spent på november jeg ;-) <3
 
Sniker inne fra august! Gratulerer så spennende, og så artig at enda en ny teminmåned i 2019 er i gang. Krysser fingrene for deg og at spira holder helt i mål :Heartred
 
Sniker fra mai!
Gratulerer til dere alle. Håper spirene holder hele veien:Heartred
Mange spennende, nervepirrende, koselige måneder foran dere.
Sprøtt at oktobergruppen er i gang! Tiden flyr og går sakte om en annen:bounce
 
Kommer snikende inn her også:happy:Fikk positiv tester frå 9 dpo, positiv clear blue digital med 1-2 på 11 dpo. Forventet mens 21 Januar. Så termin blir vel 4 oktoberxsmile4 Ligger her med mensmurringer å håper den klyper seg fastxsmile6 Har glemt hvordan starten av svangerskapene var, men regner med mensmurringer er et godt tegn :)
 
Last edited:
Back
Topp