Første møte?

Var på den tiden gift (men i et dårlig forhold). Var på vei ut av det, men ikke sendt inn papirene enda.
Dro på fest hos ei venninne. Hun kjente sambo fra før, og jeg traff han da for første gang. Vi drakk, kosa oss og dro på byen. Det ene førte til det andre, og endte opp med det som skulle være one night stand. Han sendte meg meldinger dagen etter. Så på mandag var jeg på besøk hos han.
Møttes på lørdag, og torsdag sendte jeg skilsmissepapirene.
5 år har gått. En datter, hus, bil, campingvogn og baby nr 2 på vei [emoji4]

Møtes på en festival[emoji28] mn fant ut etter festivalen at vi har faktisk brukt å leke ilag når vi va små[emoji85] ble kjæresta innen en månde, samboera etter 3 månda, forlova etter 4, kjøpte hus når vi hadde vært ilag i 7 mnd[emoji85] no snart 5 år etter e vi gift, kjøpt hus nr 2, og unge nr 2 på vei[emoji2]

Vi møttes kvelden jeg hadde russedåp. Han er året eldre og studerte der vi dro ut. Klikket ganske kjapt mellom oss. :) Har straks vært sammen i 11 år og straks gift i 1 år. Giftet oss på 10-årsdagen vår. Har ei datter sammen, hus, bil etc.. :)

Absolutt ikke kjærlighet ved første stund [emoji23] vi bare dreiv litt av på fest, plutselig finner jeg ut at han dreiv med ei til samtidig.. mye frem og tilbake men tilslutt blei det oss da [emoji85] vært sammen i snart 7 år.

Ikke kjærlighet ved første blikk. Vi startet på samme studie og etter en stund endte vi alltid opp med hverandre på fylla. Til slutt prøvde vi å date edru også og det funket bra. Er 4 år siden :) eneste som er dumt er at ingen av oss husker vårt første kyss!

Vi møttes på tinder, jeg var på tur ut av et ganske dårlig forhold. Vi meldet og skypet i en stund før vi møttes, ble et par ganske fort så gikk det ikke lang tid før vi flyttet sammen, å nå venter barn sammen [emoji173]️

Møttes på trening :) mannen flørta, og jeg skjønte ikke bæret. Men nå er vi her, 9 år senere, gift og med en liten huleboer på vei :p <3

Første gang jeg så min mann sto han i bar overkropp og sjonglerte med flammepois. Jeg tenkte han var kjekk og over de neste månedene var det han som måtte jage litt. Eventyr på extreme hulevandringer og andre spennende missions på andre siden av jorden var det som skulle til for at det ble oss. 7 år etter gleder vi oss til julegaven i 2017 [emoji173]

Vi møttes på nettsiden sukker.
Pratet veldig kort der før vi møttes. Det var vel ikke kjærlighet ved første blikk, men helt klart mye interesse fra begge siden.
Det er snart 4år siden nå :Heartred

Vi traff hverandre på internettspill. Husker ikke hva det heter, strategispill. Begynte å prate sammen i gruppeforumet og etterhvert møttes vi på byen... Jeg mista nattbussen (dårlig bussflaks) og overnattet hos han.
Etter en mnd sammen flyttet jeg inn med kattene for å se om han var allergisk. 1,5år etter var vi gift og det er over 5år siden [emoji4]

Her var det kjærlighet med første blikk fra hans side [emoji23][emoji23][emoji23] når jeg gikk på ungdomskolen og var ferdig på skolen og skulle gå over veien for å ta bussen hjem. Så hadde han og en kamerat kjørt forbi meg. Jeg kjente kompisen. Så han hadde gitt han nr mitt. Så tok ikke lange tiden før den første meldingen tikket inn. Vi var en del med hverandre i 2-3 år. Sånn av og på. Men mistet all kontakt med tiden. Men for noen år tilbake nå. Møttes vi igjen på tinder etter alle disse årene.

Vi har alltid vært venner på Facebook Pga mange felles venner, og begynte å snakke sammen etter en typisk fellesmelding da jeg var 16 [emoji85] var kjærlighet ved første blikk ja, det ble et kyss ved første møte i loftstua hans og siden har det vært oss [emoji5]

Vi møttes for første gang via en felles venn like etter klokken 24.00 på nyttårsaften i 2007 :D Det var ekstremt kaldt den kvelden, så han ga meg jakken sin (litt klisjé, hehe :) ).. Når jeg skulle hjem, skulle jeg gi jakken hans tilbake, men han nektet å ta den imot. Dagen etter kontaktet han meg på Facebook og sa at grunnen til at han ikke ville ha jakken tilbake, var slik at han kunne komme innom meg og hente den :D Vi ble ganske fort forelsket og flyttet inn sammen etter 5 måneder :)

Tinder-baby på vei her også :angelic: Snakka saman i eitpar veker, første treffet var ein fjelltur..:)Første eg tenkte når et såg han komme rundt hushjørnet var - "JA". Umiddelbart :happy:

Vart offisielle etter 3 mnd., flytta ilag etter 10 mnd. Og babyfrø i ovnen etter 1,5 år..:)

Nettby baby nr.2 på vei her :)
Kjærlighet før første blikk :P Jeg var 15, han hadde skrivet noe i en nettby-gruppe som jeg synest var bra, var inne på profilen hans og skreiv i gjesteboken..chat'a litt fram og tilbake..så var det stille i 6 mnd'r. La han til på fb, fant tlf.nr hans og sendte kjedebrev-sms uten å skrive hvem det var fra xP sms'a mye..så vi vart kjærester tre mnd'er før vi møttes face to face. Nå har vi sammen i snart 9 år, gift i tre av de :Heartred

Back
Topp