Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå MÅ du jo fortelleKjempe klein historie [emoji23] var 16 år da vel å merke[emoji23][emoji23]
Kjempe klein historie [emoji23] var 16 år da vel å merke[emoji23][emoji23]
Absolutt ikke kjærlighet ved første blikk [emoji28] Møttes på fylla og hadde en one night stand[emoji85], møttes igjen (også på fylla) et år senere og hadde en ny ONS. Noen mnd etter det inviterte jeg han på date (fotballkamp) og siden har det vært oss [emoji173]️
Jeg passet huset og kattene til min søster, høstferien 2013. Siste søndagen i ferien ble jeg vekket kl 06:30 av at noen banket på døren.
Der sto det en flott ung mann, en vekter, og spurte om alt var vel. Vi har mottatt en alarm fra denne adressen, sier han.
Jeg tenkte litt, og svarte at det var rart, for min søster har ikke alarm.
Vi dobbeltsjekket adressen sammen, og alt stemte bortsett fra navnet som sto oppført i hans system.
Det rare er at ingen har bodd på den adressen før dem, da de bygget huset på en del av tomten til hennes far i 2010.
Vi syntes begge det var merkelig. Han ba meg fremvise ID, og skrev ned navnet mitt.
I timen som fulgte prøvde jeg desperat å finne han på Facebook, men uten hell. Jeg visste ikke en gang hva han het..
Bare hvor han jobbet.
Like før 12:00 på formiddagen samme dag fikk jeg en melding i innboksen - det var Han!! Vi kom i snakk og begynte å henge sammen en god del. Snaut 2 mnd senere ble vi et par [emoji170][emoji173]
Fantastisk å høre historiene deres om hvordan dere traff pappaen til spiren deresVi møttes på tinder faktisk[emoji23][emoji1303]

Nå MÅ du jo fortelle![]()
Ja fortell!