Første møte?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Hvordan og hvor møtte du din kjære? Var det kjærlighet ved første blikk? :Heartred

Møttes på tinder og deretter på en bar. Var ikke kjærlighet for min del, jeg ville bare ha et ligg men han klamret seg fast så ble det mer og mer kjærlighet etterhvert som jeg ble kjent med han

Vi møttes på jobb (har tilsvarende jobb, ikke sjef/sekretær forhold....:eek:)
Han var nyansatt og vi begynte å prate... satt langt inn å begynne å date pga de har en policy på jobb at man ikke skal være sammen og jobbe på samme avdeling...
Men hadde åpen dialog med HR fra første stund, så går forsåvidt greit selv om de ikke er overbegeistret over å ha oss på samme sted... men nå skal jeg etterhvert ut i permisjon uansett så....

Vi falt pladask og forlovet oss kort tid etter og ønsket tidlig et felles barn :) Og nå er lille frø på vei!
Flytter sammen til høsten :)

Vi møttes også på jobb. Vi jobber ikke sammen men på to vidt forskjellige avdelinger på to forskjellige steder. Vi har veldig lite med hverandre å gjøre i jobbsammenheng, heldigvis. Det var ikke kjærlighet ved første blikk, kanskje, men det var gnister :)

Jeg hadde nettopp flyttet hit, og kjente bare noen få. Plutselig fikk jeg en ny venneforespørsel på Facebook, vi skrev masse frem og tilbake, møttes og så sa det klikk med en gang:) Ble forlovet relativt fort. Nå er vi på vårt 8.år sammen og vårt 1.år som mann og kone[emoji173]

Vi møttes nokk første gang på sykehuset, etter vi ble født.
Det er 12 timer mellom oss og mødrene våre var venner.
Så vi var barnsomsvenner, så kan vell ikke si at det var kjærlighet med første blikk[emoji14][emoji28]
Vi sklei i fra hverandre noen år, men fikk god kontakt igjen på ungdomskolen. Fra vi var 14 år var vi bestevenner.
Vi bodde sammen når vi gikk på vgs også....men vi hadde begge kjærester som også bodde med oss.
Vi ble sammen når vi var 21 år, vi hadde selv aldri sett det komme...men det kunne ikke vert mer rett![emoji173][emoji173][emoji173]

Jeg hadde akkurat gått ut av et dårlig forhold som hadde vært i nesten 2 år, og ei venninde hadde dradd meg med seg på en privatfest noen uker etterpå. Jeg var definitivt ikke klar for å gå inn i noe nytt forhold hadde jeg bestemt meg for. Vi kom i prat på festen, og pratet i flere timer men vekslet ikke telefon nummer eller noe sånt. Dagen etter husker jeg at jeg sjekket facebook om jeg fant han der noe jeg ikke gjorde. Så da gidda jeg liksom ikke noe mer. Helt til jeg plutselig fikk en sms av han hvor han spurte hvordan formen var elle noe sånt :p Det ene ledet til det andre, og noen måneder etter ble vi sammen. Vi har vært sammen i 8 år og har en sønn på 3, hus, bil og hund sammen <3 :)

Jeg kan jo forsåvidt dele vår også ;) traff han i 2009 (meg og en venninne var på fest hos ham), så fikk han nr mitt. Dagen etter spurte han hvorfor formen var og om jeg hadde lyst til å komme bort og hjelpe med ryddingen :) men da jeg kom var alt strøkent og han hadde lagd mat til oss og funnet frem film :) så ble det slutt etter en stund, men fant tilbake til hverandre etter et halvår. Og siden har vi vært sammen (oktober 2010) :D

Absolutt ikke kjærlighet ved første blikk [emoji28] Møttes på fylla og hadde en one night stand[emoji85], møttes igjen (også på fylla) et år senere og hadde en ny ONS. Noen mnd etter det inviterte jeg han på date (fotballkamp) og siden har det vært oss [emoji173]️

Jeg passet huset og kattene til min søster, høstferien 2013. Siste søndagen i ferien ble jeg vekket kl 06:30 av at noen banket på døren.
Der sto det en flott ung mann, en vekter, og spurte om alt var vel. Vi har mottatt en alarm fra denne adressen, sier han.
Jeg tenkte litt, og svarte at det var rart, for min søster har ikke alarm.
Vi dobbeltsjekket adressen sammen, og alt stemte bortsett fra navnet som sto oppført i hans system.
Det rare er at ingen har bodd på den adressen før dem, da de bygget huset på en del av tomten til hennes far i 2010.

Vi syntes begge det var merkelig. Han ba meg fremvise ID, og skrev ned navnet mitt.

I timen som fulgte prøvde jeg desperat å finne han på Facebook, men uten hell. Jeg visste ikke en gang hva han het..
Bare hvor han jobbet.

Like før 12:00 på formiddagen samme dag fikk jeg en melding i innboksen - det var Han!! Vi kom i snakk og begynte å henge sammen en god del. Snaut 2 mnd senere ble vi et par [emoji170][emoji173]

Absolutt ikke kjærlighet ved første blikk [emoji28] Møttes på fylla og hadde en one night stand[emoji85], møttes igjen (også på fylla) et år senere og hadde en ny ONS. Noen mnd etter det inviterte jeg han på date (fotballkamp) og siden har det vært oss [emoji173]️
Jeg passet huset og kattene til min søster, høstferien 2013. Siste søndagen i ferien ble jeg vekket kl 06:30 av at noen banket på døren.
Der sto det en flott ung mann, en vekter, og spurte om alt var vel. Vi har mottatt en alarm fra denne adressen, sier han.
Jeg tenkte litt, og svarte at det var rart, for min søster har ikke alarm.
Vi dobbeltsjekket adressen sammen, og alt stemte bortsett fra navnet som sto oppført i hans system.
Det rare er at ingen har bodd på den adressen før dem, da de bygget huset på en del av tomten til hennes far i 2010.

Vi syntes begge det var merkelig. Han ba meg fremvise ID, og skrev ned navnet mitt.

I timen som fulgte prøvde jeg desperat å finne han på Facebook, men uten hell. Jeg visste ikke en gang hva han het..
Bare hvor han jobbet.

Like før 12:00 på formiddagen samme dag fikk jeg en melding i innboksen - det var Han!! Vi kom i snakk og begynte å henge sammen en god del. Snaut 2 mnd senere ble vi et par [emoji170][emoji173]
Vi møttes på tinder faktisk[emoji23][emoji1303]
Fantastisk å høre historiene deres om hvordan dere traff pappaen til spiren deres :Heartred

Jeg og ei venninne besøkte en kompis av meg som jeg gikk i samme klasse med ( var noe mellom meg og kompisen da ). Når vi kom dit så var typen den første jeg så for han satt i sofaen. Syntes han virka skikkelig rar og snål, virkelig ikke min type tenkte jeg [emoji85][emoji28] men så ble jeg mer kjent med han og plutselig falt jeg for han, han hadde tydeligvis likt meg veldig lenge [emoji5] han er min bestevenn og en jeg aldri kunne ha klart meg uten nå i dag [emoji173]

Nå MÅ du jo fortelle :p

Jeg visste veldig godt hvem han var, siden det var en venn av søstra mi.. jeg var 16 år og han var 19... jeg så han første gang når søstern skulle hente noe til bilen.. men en gang da skjønte jeg at han ville jeg bli bedre kjent med... [emoji23]
Han var venn med xen min så jeg sendte han en melding om han kunne sende meg tlf nr til Johnny (kjæresten), fordi jeg måtte ha tak i en kompis som jeg sa "johnny" var med... fikk da nr og spurte om han var med Nico, og det var han ikke... (noe jeg visste for Nico var på ferie) men ville bare ha nr til johnny for å ha en måte å bli kjent med han på...
Litt etter litt sendte vi meldinger og ble enige om å møtes... 10 år senere er vi foreldre og venter nr 2 nå[emoji173]
Veldig tungvindt skrevet men veldig kort fortalt[emoji23][emoji1362]

Møtte han i 9ende [emoji12] Snakket med han på facebook, så snakket vi på juleballet for første gang på ekte. Hadde litt snøballkrig, så ble vi sammen [emoji23] Har vært litt av og på siden den tid [emoji50] Men nå har vi vert sammen i snart 4 år [emoji173]

Back
Topp