Første legetime

Jeg har en legetime i morgen (for å få noen prøvesvar) og da tenkte jeg at jeg skulle nevne graviditeten så hun kan sende henvisninger osv med en gang ☺

Testet ikke før etter kl 15 i dag, så kommer til å ringe lege/jm på fredag å få meg en henvisning til ul i uke7 pga ma i uke 11 sist, da hadde fosteret dødd i uke 5/6 så er for å utelukke at d skjer igjen

Første kontroll blir vel i uke 12 :) men bestiller time til tidlig ul i uke 10. Hadde MA sist, og da døde fosteret 9+6..

Her tenker jeg å vente med legetime til jeg er 10-ish uker på vei. Må jo ta de helsikkes RS- prøvene og få målt jernnivåene, men hvis jeg fortsetter å være så svimmel så tror jeg det blir tidligere. Tenker jeg skal til JM i uke 12 så dialogen med sykehuset kommer i gang.

På grunn av SU før blir eg overengstelig de første ukene. Jeg kontaktet legekontoret så snart testen var positiv. Jeg skal derfor å få tidlig UL om 2 uker. Regner da med å være 7+2.

Ringte legen i dag for å sjekke om jeg kunne fortsette på medisinene mine. Skal uansett til lege 6+6 for å få svar på noen røntgenbilder, så fikk beskjed om å ta med meg urinprøve, og at de ville antageligvis ta blodprøve da.

bastille time med jordmor idag, den 26 mai pluss tidlig ultralyd 31. mai :)

Føler alle har fått så mye tidligere legetime og jm enn meg :p jeg skal ikke til lege før jeg er i uke 12 (30.06)og jm når jeg er i uke 16 (27.07). Er egentlig det veldig sent? Eller bare jeg som er paranoid? :p

Føler alle har fått så mye tidligere legetime og jm enn meg :p jeg skal ikke til lege før jeg er i uke 12 (30.06)og jm når jeg er i uke 16 (27.07). Er egentlig det veldig sent? Eller bare jeg som er paranoid? :p
Første kontroll skal vel være mellom 8-12 etter hva dem sa:) men pga vi har hatt SA en gang tidligere ønsker vi mere kontroller:)

Har fått time neste fredag, er da 5 uker.
Har høyrisikosvangerskap, så skal føles opp hos lege på gynekologisk avdelig, og jordmor på poliklinikk. De må derfor sende henvisning tidlig, slik at vi kommer i gang med oppfølging derfra tidlig :)

Har legetime 31.mai. Vil da være 9+4
Må prøve å få presset inn en jordmortime og før jeg drar på ferie i august tenker jeg

Var hos lege forje fredag pga muskelsmerter i beina. Å da fikk jeg time 2 juni, men blitt tett oppfølging frem til da pga vekttap å lavt kaliumnivå. Så har allerede tatt 2 blodprøver sider siden 29 april.

Skal til jordmor på onsdag :) men skal snakke litt pga jeg er overvektig å pga jeg har veldig fødeangst da fødselen sist ble noe helt anna enn jeg hadde trodd eller håper på.

Back
Topp