Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å få en akutt time på torsdag. Er redd siden jeg har hatt en MA, også må vi ha tidlig ul pga mannen har en sykdom som kan være arvelig så syns det er greit med tett oppfølging da! Verste er at mitt legekontor er så innmaaaari vanskelige, er opptil TO mnd ventetid!! så må liksom få akutt timer... Sukk
Når skal dere bestille time?
Jaa det kan man trygt siOi, det var da voldsomt til ventetid! Det er noen fastleger som har overvurdert kapasiteten sin altså!
Jaa det kan man trygt si
Og i tillegg, når du først har time, må man bare regne med at legen er 1-2 timer forsinka også.
Jeg vil absolutt tro at du fint kan få tidlig ul.Jeg har hatt en sen SA i uke 12 (12+2) om jeg ikke husker feil, og en tidlig i uke 5. Ikke noe fullført svangerskap i mellom. Nå er jeg 4+1 og VANVITTIG nervøs. Tror dere jeg vil få sjekk og innvendig UL basert på to tidligere SA eller må det være 3 før man får ekstra oppfølging?
Jeg har ikke råd til å betale for tidlig UL selv, da jeg er student..
Tenkte å ringe å høre i dag, men jeg vet ikke hva de vil si..
Jeg fikk to tidlige ul da jeg gikk med datteren min for noen år siden. En i uke 7 hos gynekolog og en i uke 12 hos fastlegen min jeg fikk det fordi jeg nettopp hadde hatt en ma og hadde hatt en sa noen år faktisk før dette igjen. Så vil absolutt tro at du får en henvisning til tidlig ulJeg har hatt en sen SA i uke 12 (12+2) om jeg ikke husker feil, og en tidlig i uke 5. Ikke noe fullført svangerskap i mellom. Nå er jeg 4+1 og VANVITTIG nervøs. Tror dere jeg vil få sjekk og innvendig UL basert på to tidligere SA eller må det være 3 før man får ekstra oppfølging?
Jeg har ikke råd til å betale for tidlig UL selv, da jeg er student..
Tenkte å ringe å høre i dag, men jeg vet ikke hva de vil si..
Det skal jeg gjøre! Tenker jeg først venter til jeg kommer meg til 5+0, det var da jeg mistet sist, så vet ikke hvorfor jeg vegrer meg for å ringe før da.. Føler meg ikke så veldig gravid i dag, håper ikke det betyr at jeg er i ferd med å miste igjen!Jeg vil absolutt tro at du fint kan få tidlig ul.
Hadde vært helt på trynet dersom det må være 3 sa. Burde holde med 1 sa for og få tidlig ul.
Gi gjerne svar her på hva de sier når du har ringt
Fikk motet meg opp til å ringe i dag, og kunne få time allerede i morgen - Men da har jeg selvsagt hele dagen full med obligatorisk undervisning, så fikk time neste onsdag i stedet. Da er jeg etter mine beregninger 5+3.. Mistet 5+0 sist gang, så kjenner jeg liksom er skeptisk til at jeg i det hele tatt skal komme meg dit, men vi får se..Jeg vil absolutt tro at du fint kan få tidlig ul.
Hadde vært helt på trynet dersom det må være 3 sa. Burde holde med 1 sa for og få tidlig ul.
Gi gjerne svar her på hva de sier når du har ringt