Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke vært enda, forrige gamg var jeg i uke 10. Tenkte å bestille time etter tidlig ul om 2uker.
Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15
Ja, jeg har bestilt privat! Trenger ikke henvisning gjennom lege, men koster litt når du tar privat da. Tror det koster 500kr før uke 12 hvor jeg skal.Har du fiksa tidlig ul privat eller? Tenkte jeg og skulle det,men trodde jeg måtte få det gjennom legen
Ja, jeg har bestilt privat! Trenger ikke henvisning gjennom lege, men koster litt når du tar privat da. Tror det koster 500kr før uke 12 hvor jeg skal.
Telefontasting
Her koster det 1000 kr :-/ Synes det er litt drøyt...Ja, jeg har bestilt privat! Trenger ikke henvisning gjennom lege, men koster litt når du tar privat da. Tror det koster 500kr før uke 12 hvor jeg skal.
Telefontasting
Det var litt drøyt ja, prisen etter uke 12 er 700kr og 3D er 900kr der hvor jeg har bestilt…så da er ikke det så avskrekende alikevel skjønner jeg!Her koster det 1000 kr :-/ Synes det er litt drøyt...
☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
Det var litt drøyt ja, prisen etter uke 12 er 700kr og 3D er 900kr der hvor jeg har bestilt…så da er ikke det så avskrekende alikevel skjønner jeg!