første legetime?

babybooom

Forelsket i forumet
har dere vert? når er det vanlig å ha første time? hva gjør de?
glemt alt sånn :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke vært enda, forrige gamg var jeg i uke 10. Tenkte å bestille time etter tidlig ul om 2uker.

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Jeg time hos svangerskapslegen på helsestasjon til tirsdagen:)

Tror det er mest vanlig mellom uke 8 og 12 :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Det man gjør er:
-Fyller ut helsekortet
-tar blodprøver
-urinprøve
-finner termin om det er mulig
-du får svar på evt. spørsmål du skulle ha

Det er det jeg husker :-)

♡Liten spire 2015♡

Jeg var i dag.
Fylte ut alle papirer. Skal tilbake å ta blodprøver i uke 12.(vet ikke når jeg er i uke 12.) Venter på time til tidlig ul, for å finne ut når jeg har termin. Jeg og legen har 2 helt forskjellige terminer :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja, jeg har bestilt privat! Trenger ikke henvisning gjennom lege, men koster litt når du tar privat da. Tror det koster 500kr før uke 12 hvor jeg skal.

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15
Her koster det 1000 kr :-/ Synes det er litt drøyt...

♡Liten spire 2015♡

Da har jeg bestillt 1 sv.skaps kontroll :-) Fikk den 19/9 ♡ da er jeg i uke 7+2

♡Liten spire 2015♡

Jeg skal på fredag. Er da 4+4.

fått time 18 september. da er jeg 6+2

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var litt drøyt ja, prisen etter uke 12 er 700kr og 3D er 900kr der hvor jeg har bestilt…så da er ikke det så avskrekende alikevel skjønner jeg!

Det var ikke så ille :) Jeg vet ikke hvor mye det koster her,for hun som utfører tidlig ul må ha henvisning fra legen. Så at 3D ul i Skien kosta 1700 eller noe :P Får google litt til :)

Jeg skal til legen imorgen for og få henvisning til tidligultralyd.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenker å reise til jordmor en gang mellom uke 8-12. Så stikker jeg innom legekontoret å ta blodprøve. Synes jordmødrene jeg kan få er mye kosligere enn fastlegen;)

E usikker på om eg skal bestille time no eller vente ei stund, føler ikkje så veldig behov for å gå no... Veke 5+0. Når e da vanlig å begynne med jordmorkontroll?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har time til fastlegen den 19. september. Var egentlig ikke pga svangerskap, men blir som en liten tidlig svangerskapskontroll med det samme

Back
Topp