Første legetime

moia

Betatt av forumet
Jeg skal på første legetime til fredag. Ringte i dag og selvfølgelig skulle jeg få time, dama i skranken spurte aldri om hvor langt jeg er på vei heller. (Er bare 4+2) men greit å komme igang. Og så skal jeg prøve å trumfe gjennom tidlig ul ;)
 
Kor gøy!:D
Æ blir å ta en spansk en, å si at æ ikje vet kor langt æ e på vei:) Så ska æ tvinge til mæ en ul;)
 
Så kjekt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
jeg skal på første time i morgen:) 8+3
må man ha med urinprøve? leste noe om det et sted, men det er vel noe man kan gjøre der det tenker jeg? fikk ikke noe info om det heller :)
 
jeg skal på første time i morgen:) 8+3
må man ha med urinprøve? leste noe om det et sted, men det er vel noe man kan gjøre der det tenker jeg? fikk ikke noe info om det heller :)

1 svangerskaposkontroll er vel ca uke 10-12, da har man med urinprøve ja. Om man skal det om man går til legen tidligere vet jeg ikke


♡02.03.2015♡
 
jeg tar nok ikke første time før uke 10 ca.... Blir hos jordmor. da vet jeg om ting ser bra ut på ul før jeg får papirer på gaviditeten :)
 
1 svangerskaposkontroll er vel ca uke 10-12, da har man med urinprøve ja. Om man skal det om man går til legen tidligere vet jeg ikke


♡02.03.2015♡



ble satt opp som første kontroll da, mellom 8 og 12 fikk jeg beskjed om,så bare satt de meg opp når legen var tilbake fra ferie :)
blir uansett spennende og endelig få det bekreftet av noen andre. :)
 
jeg skal på første time i morgen:) 8+3
må man ha med urinprøve? leste noe om det et sted, men det er vel noe man kan gjøre der det tenker jeg? fikk ikke noe info om det heller :)
Jeg har vært på kontroll, og måtte ikke levere urinprøve. Tror ikke jeg gjorde det på første kontroll med forrige heller.


1. mars 2014
juli 2011
 
Jeg skal på første legetime til fredag. Ringte i dag og selvfølgelig skulle jeg få time, dama i skranken spurte aldri om hvor langt jeg er på vei heller. (Er bare 4+2) men greit å komme igang. Og så skal jeg prøve å trumfe gjennom tidlig ul ;)



lykke til ;)
 
Jeg fikk beskjed av damen på telefonen om at jeg måtte ha med urinprøve. Hun spurte aldri om hvor langt jeg er på vei.

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
tydeligvis forskjellg. siden jeg ikke fikk noe beskjed om det, så dropper jeg det. kan jo bare ta med meg et tomt glass og sørge for at jeg ikke nettopp har tisset sånn i tilfelle :)
 
Trenger ikke tomt glass. Du får glass der hvis de trenger urin prøve fra deg. Jeg glemte noen ganger i forje svangerskap og da fikk jeg bare et glass av dem:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal på første kontroll 30 juli :) bare en uke til i dag :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg kommer nok til å ta første time i slutten av august har jeg funnet ut :) Var i uke 6 sist når jeg mistet, men nå skal jeg jo ha ul før timen.. Er altid så koseli med den første kontrollen :D
 
Når er det vanlig med første legetime?
 
Her blir det legitime i slutten av uke 12. Kjente det fort ble litt mer virkelig noe jeg ringte å bestilte timen;) skal ha ul i begynnelsen av uke 12 så det blir ei spennende uke:) kun gode 3 uker til:):)
 
Skal til legen når jeg er 12+5. Fryktelig lenge til 1 september...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
kjente det var greit å dra til legen i dag, 8+4 .
har endelig fått bekreftet at det er en liten i magen min bortsett fra disse tissepinnene :) hehe. føler det er litt mer virkelig med en gang :D
 
Back
Topp