Første legetime

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Når er det "normalt" å få den første legetimen?
Jeg synes jeg fikk min væl seint, er 5 uker på vei straks, og fikk legetime 11 juni. Da er jeg 11 uker på vei.

Jeg trodde det var vanlig litt med en gang, men legen min sa at det var rundt uke 8 de tok inn første gang:)

<3 venter et vinterbarn <3

Hm. Jeg skal en tur til legen til uken jeg. Men det er av andre årsaker og da. Men bestilte i hovedsak pga positiv test:)

Jeg fikk beskjed av legen min at det var vanlig med første svangerskapskontroll mellom uke 9-12;).

Sent from my iPhone using BV Forum

Da jeg fikk jenta mi, var jeg på første kontroll i uke 7.. Jeg bestilte nå pga positiv test, så trodde jeg ville komme inn før.. Men hvordan skal man gå frem for å få tidlig UL da ? Vil gjerne vite at alt er i orden.

Jeg har bestilt tidlig UL privat .. Koster ca 1000kr men synes det er verdt det for å se at alt er bra med lille babyn min:)

<3 venter et vinterbarn <3

Ja, tar bare innvendig til uke 12 tror jeg:)

Sent from my iPad using BV Forum

Du kan kanskje ta kontakt med privat Gynokolog, det har jeg gjordt og har time 14 mai;). Er da 6+4❤️

Skal idag, men er ikke første kontroll sånn sett.. var fordi jeg kanskje må ta blodfortynnende dette svangerskapet, så jeg må vite om og evt når jeg skal begynne..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Uke 9-12 er vanlig hos min lege

Jeg skal på ordinær første kontroll i uke 12, og de 7 ukene virker uendelig langt borte :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Jeg fikk første time 18 juni, da er jeg 12-13 uker. Dette er hos jordmor da.. Men vurderer tidlig ul før dette :D

Mamma for første gang i des/jan <3

Skal på kontroll da jeg er 11 uker på vei. Er ikke noen vits med tiligere kontroll. Har allerede bestillt time til tidlig ultralyd privat.

Min private gyn sa at get var normal å komme til første kontroll mellom uke 6-12. Jeg skal i uke 11. FÅr bare smøre meg med tålmodighet å håpe alt går bra <3

noen får med en gang. andre må vente til mellom 8 -11 uker.
Jeg ska be om time fort, siden jeg har en lang historie med SA'er tidlig...så må få oppfølging

Takk for svar:) da får man bare smøre seg med tålmodighet og kanskje bestille en privat UL. Men tenker som så at så lenge man han symotomer, og ikke blør eller har vondt så er alt bra:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp