Første legetime i morgen!

Glajenta

Flørter med forumet
Første legetime i morgen! Mulig det er litt for tidlig å ta blodprøver osv, men urinprøve skal man ha med? Eller? Hat nødig lyst til å tisse i et sånt plastbeger der nede kjenner jeg :p Hva har dere gjort? Er 9+1 i morgen :)

Hehe.. Så søt! Der jeg går kan du velge om du tar med eller tar der nede. Jeg har hørt noen rykter om at blodprøvene må tars etter uke 12. De sa på helsestasjonen at det var nytt nå i november. Men jeg vet ikke, tok blodprøvene i uke 7 jeg da.. Mulig jeg må ta de på nytt.. Masse lykke til hvertfall :)

Jeg skal ha første legetime når jeg er 8+3. Hun på legekontoret sa at blodprøvene skal tas i uke 12, men at det er helt vanlig å ha en time før det for å fylle ut papirene og slikt. Akkurat det med urinprøve har jeg ikke tenkt på, men jeg kommer sikkert til å ta med meg. Ellers syns ikke jeg det er krise å tisse i plastbeger på legekontoret heller jeg da, så om jeg glemmer det så tar jeg ikke det så tungt xsmile5

Jeg skal også ha første legetime i morgen, og er også 9+1 da:) Jeg tar med urinprøve, men tror godt du kan velge å ta den der:)

Sniker fra juli :) Skal ha første legetime i morgen jeg og , 5+2. Men får tett oppfølging pga lav blodprosent tidligere, så skal ta blodprøve allerede i morgen :)

Tusen takk for svar! Dere er gode :) Fin time og fikk henvisning til tidlig ul, så nå er det bare å vente på brev i postkassen ;)

Back
Topp